Koneen käynnistys/ ohjelmat käynnissä

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi sampo74 06.05.2007.

1. sampo74

sampo74 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kun koneeni käynnistyy, niin se avaa noin 45 ohjelmaa tai sitten nämä ovat käynnissä jossakin vaiheessa, vaikka ei olisi mitään työpöydällä auki. Olen käynyt katsomassa niitä ctrl/alt/del kautta. Jotkin niistä varmasti turhia, joitakin olen poistanut. Suuresta osasta en ota oikein selvää. Onko mitään ohjelmaa millä saisi ne maallikollekin selväksi, että mitä ne ovat? tämä helpottaisi niiden poistoa huomattavasti, eikä lähtisi mitään ratkaisevia. Kiitos.

Sampo

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tarkista löytyisikö myös ohjauspaneelin lisää ja poista -ohjelmavalikosta järkeviä poistettavia. Tarvittaessa voit ottaa vaikka kuvan näistä ohjelmavalikoista niin voidaan katsoa täältäkin asiaa.

4. sampo74

sampo74 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kyse oli siis näistä käynnissä olevista prosesseista. Kun ei aina heti osaa kertoa mistä nyt onkaan kyse... Vai onko sama asia?

Kävin katsomassa Lisää tai poista -valikosta ei näyttänyt olevan paljoa turhaa siellä.

Mites muuten tänne liitetään kuva?

5. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen käyttänyt käynnistyvien prosessien puhdistamiseen suomalaista regcleaner -ohjelmaa. Käytännössähän se tekee siten että poistaa vain sen rekisteritiedoston mikä käynnistyttää sen tietyn ohjelman kun windows käynnistyy. Aika selkeästi tulee ohjelmassa kyllä ilmi että minkä firman rekisteri mikäkin on.

Kuvia jengi tuntuu pistävän tänne siten että lataavat sen ensin tietylle nettisivulle, jossa kuva saa oman henkilökohtaisen osoitteensa ja sitten postaavat sen internetosoitteen tänne.

Ja koneella kuvan työpöydästä saa otettua esim. print screen -nappia näppäimistöstä painamalla ja sen jälkeen paintissa muokkaa -> liitä -> tallenna nimellä.

Jaa tämä sivu