Eli kumpi olisi parempi ylikellotusta katsoen? http://www.mindfactory.de/product_i...-8GB-1000GB-HDD-BluRay-Combo-Radeon-6770.html vai http://www.mindfactory.de/product_i...00-4GB-500GB-HDD-DVD-Brenner-Radeon-6770.html Toinen noista lähtee kohta tilaukseen, mutta kumpi, sen ratkaisee kellotus mahdollisuudet. Kummassa noin yleensä ottaen ois parempi hinta-laatu? AMD houkuttelis kyllä mutta ei mitään kokemusta AMDsta. Radeon 6770 sis. DDR5 joten ei näyttistä tarttis olla ihan heti kellottamassa, mutta RAM ja prossu.
kuraa molemmat,kerro budjettisi,ja mitä tarvitset "Malli/esimerkkipohja konepaketin kysymiseen: Budjetti: 1000-1100€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Editointi ja kevyt pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 500gb sata kovalevy ja HD6950 näyttis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Bluray Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX eli hyvin pieni Muuta huomioitavaa: -En halua ledejä, koneen tulisi olla hiljainen -Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää ja muutamaa peliä varten -2Tb varastokovo -Saksasta tilaus onnistuu -Haluan dvb-t digivirittimen sekä wlan-vastaanottimen. -Tilaan mielelään jimmsiltä, silentrigistä tai systemastoresta -Olisi hyvä jos budjettiin mahtuisi myös Muumilaakson tarinoita dvd " Tämän avulla
Budjetti: 850 ehdoton yläraja. Käyttötarkotus: Pelaaminen ja editointi, Vegas on intohimoni. OS mukana? Ei kiitos. Itse kasata? Onnistuu. RAM min. 8GB / mikäli jäähdytysraudalliset niin aina vain parempi. Näyttiksessä DDR5 / min. 1gb Poweri max 700w SSDtä jos mahtuu budjettiin, sinne menee pelkästään Win 7 Ultimate 64bit Melutasolla ei häiritte minua, kunhan sen verran kohtuudessa pysyy ettei iltasella häiritte naapureita Kovo min. 750gb Onnistuu tilata esim. Saksasta. Ledejä ei tartte olla mukana, pitää olla ikuisuus projekteja. Prossu mieluiten AMD. Kotelo Midi. USB 3.0 portteja min 2. Verkkokortti wlan ominaisuuksilla, 150mbps riittää aivan hyvin.
Kauppa: Mindfactory (Saksa). + 30€ postit. Jimmsiltä koteloksi vaikka se BitFenix Merc Alpha (+37€). Editointiin i7 3770K olisi parempi, mutta +100€. Emolevyn valkkasin kellotusta varten, mutta Asrock Z77 Pro3 / 4 riittänee, jos et kellota. Jotain tuollasta, tästä voi lähtee parantamaan... E: Jätin suosiolla nuo AMD prossut sivuun...