heippa mulla on ongelma tilanne pääsen nettiin surffaa ja katselemaan kansioita mutta kun kuormitan konetta jollain peleillä niin kone tilttaa (jatkuva piippaus kuva seisahtuu) esim:wolfensteitä pelatessa kone tiltta heti kättelyssä...ja kun lapseni pelaavat esim:tallityttö peliä niin kone tilttaa muuten kone toimii hyvin... koneessani on näytönohjain radeon 9250 ja prossu on 933mhz integroitu ääni kortti.... eli missä vika??? kone on tarkastettu jopa liikkeessä....ei vikaa löytynyt
Näytönohjaimen ja piirisarjan ajureiden päivitys uusimpiin? Onko uusin DirectX? Ja lämpöjen tarkkailua lepotilassa ja rasituksessa. Lämpöjen tarkkailu onnistuu esim. tuolla Everest ohjelmalla: http://www.lavalys.com/products/overview.php?pid=1&lang=en Kohdassa anturit...
kun mä olen nyt kokeillut sitä ohjelmaa niin ihmettelen sitä että milllä mä seuraan sitä lämpöä kun kone tilttaa niin enhän mä pääse enään katsomaan sitä lämpötilaa???? Ominaisuus Arvo Seagate ST340016A 38 °C(100 °F) tälläistä se ilmoittaa... onko tämä ok vai????=) kiitos etukäteen taas vastauksesta
kuule ei taida löytyä tai sitten en osaa vaan silmäillä niitä... mutta ei suorittimen tiedoissa eikä emolevyn tiedoissa ole mitään lämpöjä...
Siitä sivulla olevasta valikosta klikkaat +Tietokone-> Anturit niin isompaan ikkunaan avautuu lämpötilat ja muuta mielenkiintoista.
Ominaisuus Arvo Seagate ST340016A 36 °C (97 °F) Tälläinen sieltä tuli.... onko sama mikä aikasemmin???=)
moikka taas... kun mä laitan tossa Everestin ohjelmassa ton anturit niin siihen tulee vaan toi Ominaisuus Arvo Seagate ST340016A 36 °C (97 °F) eikä se kerro mm.emolevyn lämpöjä eikä mitään muutakaan... että onko siinä everestin ohjelmassa jotain säätöjä mitä pitää laittaa????...=O