kone "tökkii"

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi kootee89 28.04.2005.

1. kootee89

kootee89 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    MISTÄ VOISI JOHTUA ETTÄ KONE NIIN SANOTUSTI "TÖKKII".KUN LAITAN KONEEN PÄÄLLE JA AVAAN ESIM WORDIN TAI INTERNET EXPLORERIN NIIN AVAAMINEN KESTÄÄ KAUAN. JA JOS ON DC++ PÄÄLLÄ NIIN EI VOI KUNNOLLA KUUNNELLA MUSIIKKIA KUN VÄLILLÄ TÖKKII. SUORITIN AMD ATHLON 64 3200+ JA MUISTIA 1 GIGA. KONE TOIMI VIELÄ NOIN KUUKAUSI SITTEN HYVIN

Viimeksi muokattu: 28.04.2005
  2.  
  3. stauf

stauf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei tartte huutaa.

4. -ReapeR-

-ReapeR- Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Scannaa nyt ainaki ihan alkuuun löytyykö koneelta haittaohjelmia. Eli virustorjuntaohjelmalla sekä vakoiluohjelmien poisto-ohjelmalla kone läpi ja kaikki pahat pois mitä löytyy..

jos internet exploreria vielä käytät niin aika varmasti löytyy ainakin spywarea... suosittelen Mozilla Firefoxin asentamista internetselaimeksi :)

5. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. poisoned

poisoned Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    siis meinaatko, että joku uus winukan päivitys "jyrää" sen patchin ja laittaa takas sen 10 rajotuksen..?

7. kootee89

kootee89 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    oon etti spywarea ja viruksia ja eheyttänyt molemmat kovalevyt mut mitään ei tapahtunut

8. REDemptio

REDemptio Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Ootko kattonu missä modessa sulla on kovo(t)? Mulla ainakin meni kone ihan ladaksi, kun emo heitti kovot PIO-MODEen. Se miten tuosta pääsee takaisin UDMA-MODEen onkin toinen juttu. Itse en ikinä siinä onnistunu, eikä täällä kukaan osannu auttaa. Onneks olin juuri vaihtamassa konetta niin pääsin sillä siitä eroon.

9. Easycola

Easycola Regular member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    26
    REdemption, vastaisuuden varalta, xp/w2k laittaa kovot autoomaattisesti PIO modelle jos tietty virhetaso kovalevyjä lukiessa/kirjoittaessa täyttyy. Tietysti kovalevyn vaihto (tai emolevy / idekaapelit) saattaa olla tuossa vaiheessa vaihdon tarpeessa, mutta windowsin rekisteristä saa sen virhelaskurin nollattua ja dma moodin takaisin päälle.

kootee89, kun alkaa tökkimään, niin mikä prosessi taskmanagerissa vie prosessoritehoja? Miltä se sun tasklist muutenkin näyttää, voisimme alkaa vaikka purkamaan siitä.

Jaa tämä sivu