Olis tämmöinen ongelma, että tuossa muutama päivä sitten tyhmyyksissäni palautin koneen päivn takaiseen palautuspisteeseen järjestelmänhallinnasta. Noh, sitten vielä päätin pakata tiedostoni c-asemalta ja sen jälkeen kone onkin ollut aivan sekaisin. Peruutin kyllä kummatkin käskyt, eli peruutin palautuspisteeseen paluun ja purin pakkauskäskyt. Eipä ollut sillä juurikaan merkitystä. Kone tuntuu lataavan kaikkia käskyjä minuuttitolkulla ja kone jumittaa vähän väliä. Kone on muutaman kuukauden ikäinen ja onkin ikävää sekoittaa se jo tässä vaiheessa. Mitä helvettiä tässä nyt pitäisi tehdä ja miksi kone on ruvennut käyttäytymään edellämainitulla tavalla. On kuulemma muillakin seonnut mylly näistä toiminnoista. Kokemuksia?
Juu ei oman milipiteen mukaan ei noita toimintoja kannata käyttää... Joskus olen ittekkin pakannu kovalevyn ja sitten varmaa että sieltä on ihan helhuutin hankalaa saada mitään tietoa palautettua jos kone menee pahemmin sekaisin ja tottakai wintoosakin vaatii enemmän tehoja jos se aina availee niitä tiedostoja varsinkin jos pakkasit semmosen osion missä on esim. isoja leffa tiedostoja ja niitä availet. Ittellä ollu kanssa toi järjestelmän palautus pois jos jotain menee vikaan niin menee vaan vikasietotilassa muuttamaan asetukset. Se on nimittäin v mäistä esim. poistaa viruksia kun wintoosa palauttelee ne aina itsestään kovolle.
Joo, eli miten hemmetissä mä nyt saan koneen toimimaan vanhaan tapaan, ilman , että laitan kaiken uusiksi? Järkihän tässä meinaa mennä, kun kone tilttaa vähän väliä ja ohjelmat jumittuu ja kaatuu. Milloin netti kaatuu, tai ohjelmat ei vastaa, kaikki seisoo ja sekoaa, media player ei toimi välillä ja konetta on joskus jopa vaikea sulkea, kun laite yrittää sulkea lukuisia ohjelmia, jotka eivät vastaa, vaikka nittä ei ole edes käytetty. Minkä helvetin vuoksi järjestelmän palautus ja tiedostojen pakkaus aiheuttaa noin paljon hallaa koneelle? Hemmetti, että pitikin mennä ronkkimaan. Tosiaan, kun olen perunut kaikki toiminnot, purkanut pakkauskäskyt ja järjestelmän palautuksen kokonaan koneelta, niin siitä huolimatta mylly on enemmän kuin sekaisin. Mikä neuvoksi??? Apua.
repair auttaisi ? ( = korjaava asennus tjsp ) eli aloitat ikään kuin asentaisit uudelleen mutta siinä kohdassa kun kysytään haluatko korjata vastaat..