1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kone sammuilee

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Stepa 02.06.2004.

  1. Stepa

    Stepa Member

    Liittynyt:
    02.06.2004
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kone on alkanut buuttaamaan ihan itsestään missä vaiheessa vaan tunnin välein tai vaikka useiden tuntien välein(Pelatessa, netissä tai ihan vaan työpöydällä)ja sitten käynnistyy uudelleen windowsiin. Kone on toiminut 8 kk ja nyt alkanut vasta ongelmat. Lämmöt näyttäisivät olevan kunnossa emolle annettujen arvojen mukaan ja näytönohjaimen lämmotkin näyttäisivät olevan kunnossa.
    käyttöjärjestelmä:XP
    emo:ASUS A7N8X-X
    CPU:AMD Athlon 2700xp+
    3d-kortti: ELSA Gladiac
    Ei pitäisi koneesta löytyä mitään viruksia(F-securen mukaan) ja windowssin päivityksetkin pitäisi olla kunnossa.
     
    Viimeksi muokattu: 02.06.2004
  2.  
  3. nwind

    nwind Regular member

    Liittynyt:
    21.05.2003
    Viestejä:
    452
    Kiitokset:
    12
    Pisteet:
    28
    Itsellä oli ongelmana heti uudestä lähtien ton asusksen kanssa (sama kuin sinulla). Tuolla mallilla on kuulemma paljon ollut ongelmia ja sainkin heti vaihdossa paremman msi emon. Googlella löysin joskus jonkun foorumin missä oli paljon asiaa ja ohjeita, mutta en ikävä kyllä löytänyt sitä enää. BTW siellä oli mainiittu kaikki mahdolliset ohjeet korjauksiin ilman raudanvaihtoa. Vie emo takuuseen ja vaihda suosiolla parempaan emoon.
     
  4. Conex

    Conex Member

    Liittynyt:
    02.06.2004
    Viestejä:
    46
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Mulla on abit AI7 lankku ja oli alkuun myös samanlaista onkelmaa. Mulla ongelma olikin hpna-kortin ajuri. Eli kato mikä ajuri ongelman aiheuttaa ja päivitä ajuri. Mulla ainakin autto.

    Eli kannattaa ottaa xp:stä pois se automaattinen käynnistys niin ehdit lukemaan siltä siniseltä ruudulta mikä ajuri aiheuttaa ongelman. Sitten vaan ajuria päivittelemään...
     

Jaa tämä sivu