Kone Saksasta, 700€

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi fisuvaari 19.10.2013.

1. fisuvaari

fisuvaari Member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Olen ensimmäistä kertaa kasaamassa konetta ja olen tuolla mindfactory.de:ssa ollut "näyteikkunaostoksilla" muutamia viikkoja. Nyt olen saanut aikaan seuraavanlaisen paketin ja kyselisin teiltä mielipidettä, neuvoja, ohjeita, paketin tasapainoisuudesta.

Ainakin aluksi kone tulee olemaan yleiskoneeksi, eli siihen tarkoitukseen varmaan liian "tehokas", mutta haluaisin koneen venyvän jos tulee tarvetta myöhemmin raskaampaan käyttöön ja kestäisi "pitkälle" tulevaisuuteen. Olenko käsittänyt oikein että tuohon emoon saa useamman näytön kiinni? Tämä mahdollistaisi näytönohjaimen ostamisen lykkäyksen.

Google-kääntäjä on ollut kovassa käytössä, lisäksi tuota tilaamista olen lueskelleut täältä ja murosta niin kyllähän sen pitäisi onnistua vaikka saksankielentaitoa ei ole :D

Budjetti: 700€
    Tarvitsetko kasauksen?: En, yritän kasata itse
    Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei
    Käyttötarkoitus: Yleiskone, ehkä kevyt pelailu
    Aiotko kellottaa?: En, ainakaan vielä
    Mitä on jo valmiina?: Kotelo (Fractal Design Define R4), näytöt (2 kpl), näppis+hiiri
    Ostettavat oheislaitteet: Ei tähän budjettiin, myöhemmin näyttö(t)
    Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD
    Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX mieluummin
    Muuta huomioitavaa:
    - Tilaus Saksasta onnistuu
    - näytönohjain hankitaan myöhemmin

Tällaisen paketin olen saanut kasaan, hinta on ainakin minusta kohdallaan.

http://img823.imageshack.us/img823/6485/t7wm.jpg

Edit: kovasti yritin laittaa kuvaa suoraan, muttei onnistu

Viimeksi muokattu: 19.10.2013
  2.  
  3. Toniman92

Toniman92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Eipä tuossa mitään parannettavaa ole, varsinki kun näytönohjain ostetaan myöhemmin.

Jaa tämä sivu