Joo, eli kone pitää pientä surinaa joissain kohdin. En ole huomannut tätä surinaa kuin Operalla rullatessa sivuja (Mozillassa ei ole tullut) ja sitten pelatessa CoD4:sta. Olen yrittänyt paikantaa surinan lähteen, mutta en siinä ole kovin hyvin onnistunut. Jostain prosessorin ja virtalähteen paikkeilta se tulee. Ja virta lähde on sitten ihan uusi, vanha meni paskaksi. Vanhalla powerilla ei tätä ääntä kuulunut. Luulisin että ei tässä nyt mikään suuri katastrofi ole kyseessä, mutta olisi kiva jos joku osaisi tässä asiassa valaista. Sen verran omituinen juttu. Kiitos!
minulla piti kone vastaavaa surinaa, tosin siinä ääntä piti näyttis mutta ääni kuului juurikin nettiä selaillessa ja DX sovelluksia hakattaessa
Resonointi on erittäin todennäköinen syy. Laita käsi koppaan kiinni ja ihmettele äänen muuttumista. Millanen surina on? Jos se on tasainen ja alkaa ja loppuu milloin sattuu, niin tod. näk. tuuletin kyseessä. Mikäli äänen taajuus muuttuu välillä ja loppuu yllättäen, niin resonointi on syypää-
ei en saanut hommaa hoidettua vaan kyllä se 8800 GTX pärisee vieläkin mutta tosiaan vain silloin kun ruudulla tapahtuu jotain...
Millähän tuota resonointia pystys lähtee korjailemaan? Olen nimittäin melko varma ettei noissa tuulettimissa ole vikaa.