Kone pelikäyttöön (1000€)

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Roopz 09.12.2007.

1. Roopz

Roopz Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jep elikkä aihekin kertoo että olen etsimässä itselleni lähinnä pelikäyttöön menevää konetta ja maksimissaan 1000€ arvoinen. En tarvitse näyttöä. Itse kasasin tällaisen: Hintakori

Tuosta näyttiksestä sen verran, että se tulee olemaan OC-malli (650/1900Mhz), mutta sitä ei tuolla vaihtoehtona ollut joten normin pistin.

Entäs sopiiko kaikki yhteen ja riittääkö Sonatan mukana tuleva EarthWattsin 500W virtalähde pyörittämään konetta?

Ja jos joku ihmettelee miksi en ole ottanut muisteja mukaan niin kotona 2 x 1GB tikkua ;)

Eli kommentteja koneestani ja omia ehdotuksia saa pistää alle 1000€ budjetilla ja ilman muisteja.

2.  
  3. scubadave

scubadave Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    onhan tuo ihan mukavan näkönen, yhteensopivuuskin tuntus olevan kohillaan...
    toimii ihan hyvin pelikoneena vähänaikaa ja prossu on kohillaan.
    Kyllä se jaksaa 500w enemmänkin pyörittää jos 350w pyöritti ATIn X1950GT näyttistä loistavasti.
    ja jostain syystä muistelen ettei PQI merkkiset muistit ole yhteensopivia, vai olikohan tuo vain Abitin kanssa en nyt tarkalleen muista, joku viisas minut korjatkoon jos väärässä olen.
    itse otan EVGA 8800GT SSC mallin joka on kellotettu vielä reilummin (700/2000Mhz)ja vielä enemmän ois tarkotus ominpäin kellotella kun takuu ei mene kellotuksesta.

eli tuo kone ois ihan hyvä ja pyörittää ihan hyvin kaikkea toistaseks.

4. Mitcu

Mitcu Guest

Pistän nyt tähän, niin ei tarvitse enää lisää uusilla aiheilla lautaa täyttää. Nii riittääkö tuo prosessori Crysisksen pyörittämiseen kellottamattomana? Eli siis Q6600.

5. scubadave

scubadave Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No suositus on Core 2 Duo 2.4ghz, ja kyseessähän on Core 2 Quad @ 2.4Ghz joten kyllähän sen pitäs pyöriä :)

6. Mitcu

Mitcu Guest

Mitenköhän mää sitten kattelin tota, kun jostain luin Vistalla vaatimusten olevan päälle 3,0Ghz

7. schnappi

schnappi Guest

LAITTEISTOSUOSITUS : Windows XP tai Windows Vista. Suoritin Intel Core 2 DUO 2,2 GHz tai AMD Athlon 64 X2 4400+

Toimii ihan varmasti tolla Q6600 prossulla jos mulla pyörii E4300:lla!!

8. Mitcu

Mitcu Guest

Okei kiitos, voit tökätä mua silmään.

Jaa tämä sivu