Termos. Kysyisin, että onko jotain tapaa saada selville onko prosessori rikki vai ei. Koneessani on merkillinen vika ollu jo pidempään, että kone pätkii. Tätä tapahtuu ihan normaalissakin käytössä, pelatessa sen huomaa, että komentosarjat jäävät "jonoon" ja toteutuvat, kun jumitus purkautuu. Tein 3D markillakin testin ja oliko se PSI vai miks niitä kutsutaan, prosessorin testipisteet olivat mielestäni tosi huonot. Vastaavien kokoonapanojen joukossa oma koneeni oli suunnilleen viimeisessä 1/3 tai 1/4 osassa. Kovalevyt on toinen mitä ajattelin mikä voisi olla heikoin lenkki. Ensimmäinen kovalevyni on edelleen käytössä ja käyttiksen kovalevy, se on jo 6v vanha. Onko jotain ohjelmia, mitkä testaisivat rautaa, että toimiiko se niin kuin pitää? Hjelp...
Koneesi faktat ja 3DMarkin tuloksen eriteltynä(CPU ja GPU) kun postaat niin saatat jotain vastauksiakin saada!
3272 3DMarks SM 2.0 Score 1445 SM 3.0 Score 1429 CPU Score 870 tämmöset tulokset tuli. alin pistemäärä ko.kokoonpanolla 2724, mulla 3272, paras 4253. OS Microsoft Windows XP CPU AMD Athlon 64 3700+ CPU Speed 2200 MHz GPU ATI Radeon X1800 Memory 2048 MB
Kovon voisit alkuun eheyttää niin nopeutuu ainakin vähän, eikä tuolla masiinalla ihmeitä muutenkaan aikaan saa!
Joo ei se lopullinen nopeus oo tässä se ongelma, vaan se ihme jumittaminen. Vaikka olis hidaskin kone, niin se alkaa pelatessa nykimään jos se ei jaksa, mutta tämä jää jumiin yhtäkkiä ja sitten kaikki näppäinten painallukset, hiiren liikkeet yms. purkautuvat jonosta siinä järjestyksessä kuin ne teki.
Paras homma on windowsin uudelleen asennus, tekee gutaa koneelle mutta itse vetäisin seuraavat: SpeedUpMyPC tai Pcbooster Registry booster tai registry mechanic Sitten levyn eheytyksen vetäisin läpi O&O Defragilla. Niin ja virus skannauksen kanssa, vaikka ei toi siltä kuullosta. Itsekkin olen samantapaisten ongelmien kanssa tapellut, että kokemusta on
ok. etsinpä nuo ohjelmat käsiini. eheytys ei vaikuttanut mitenkään tulokseen. uudelleen olen asentanut jo parikin kertaa, mutta se ei näytä auttavan, siksi epäilin, että jossain komponentissa on vika.