Budjetti?: n. 1200e Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä Ylikellotatko prosessoria?: Ei Kotelon koko: Aivan sama, varmaa tavallinen (ATX) Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: pitäs olla aika hiljane Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?:Ei Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD Haluatko koneeseen SSD:n?:Ei väliä Koneen käyttötarkoitus: Dawilla tulee käytettyä raskaita VST instrumentteja ja sampleja vie paljon ramii. editointiin adoben tuotteita esim premiere pro, after effects, photoshop... Tuun pelaileen varmaan fallout 4, jotain codeja jne.. Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei
Riittäisikö 16 gigaa muistia alkuun? Meinaa tehdä budjetin kanssa tiukkaa. Kovalevytilaa varmaan joku 3 teraa ainakin? Windows kuitenkin kannattaa asentaa itse. Pari sataa säästöä.
Juu eiköhän 16 gigaa riitä ja 3 teraa varmaan kans iha jees. Joo kyllä mä winkkarin voin itse asentaa, jos se paljon kustantaa.
Windows näköjään unohtu. Tuosta https://bbs.io-tech.fi/threads/windows-10-professional-lisenssejae-8-kpl.7865/.