Asensin muutama päivä sitte detonaattorit mallia 30.82. Näytönohjain Geforce2 MX400. Nyt kone tilttaa yhtenään ja pitää buutata. Joskus windowsin käynnistäminenkin takkuaa. Prossun lämmöt ok ja muistit sun muut pitäis olla paikallaan. Voiko noi detot tosiaan sekoittaa sen noin.... Niin ja käyttis Win98
Nyt on kokeiltu monenmoisia detoja, mutta tuntuu että sopivaa ei vaan löydy. Tällä hetkellä käytössä 7.58, jolla toimii kyllä windows, mutta pelit kaatuilevat usein tai jumittuvat paikoilleen. Kertokaapas te joilla on Geforce2 MX400 minkälaisia detoja käytätte. Ainakin EA:n pelit tuntuu olevan herkkiä kaatumaan... Voiko kortti olla viallinen jos se kuitenkin toimii hyvin Windowsia käytettäessä?
Mulla on sama ongelma et pelit jumittuu hetken nittä pelatessani... ohjaimena tosin on geforce4 ti 4600. ohjaimista se ei ainakaan mulla johu... prossuna on amd xp2100 mutta se ei toimi kun 100mhz väylänopeutta käyttämällä joten prosessori on periaattessa xp1500... jos joku keksii mistä ongelma johtuu pliis kertokaa....
Mulla on g2mx400 ja Deton 40.xx beta. Mulla ei ainakaan oo kone kaatunu kertaakaan. Käyttiksinä win98 ja win2000. Tv-outin kaa ollu vähä ongelmia, mutta uusilla ajureilla neki toimii hyvin. Ookko asennellu joitain muita ohjelmia?