Kone ei löydä X-fi xtreme music äänikorttia

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi ovelaaa 17.04.2009.

1. ovelaaa

ovelaaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo tota sain tänään ton x-fi xtreme music äänikortin ja arvasin että heti on joku pielessä... Varmaan kohta 2 tuntia tän koneen kanssa säätäny... oon yrittäny HD audio:ta ottaa pois biosista... ei auta... oon yrittäny j ottaa ulos ja takas ei auta... vittu tää ilmottaa kun ajureita asennan ettei laittta ole koneessa... Jumalauta menee hermo tähä! oon yrittäny cd:tä ei mitään... nyt yritin vaihtaa alempaan paikkaan ei mitään... Valo kyllä takana palaa äänikortissa mutta ei muuta...?

"setup is unable to detect a supported product on your system..."

Viimeksi muokattu: 17.04.2009
  2.  
  3. ovelaaa

ovelaaa Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja hattua ja suuri kiitos sille joka tämän ongelman ratkasee ja yksi muukin bios ongelma... todellakaan vittu jaksaisi 180:ä maksaa HD 555 kuulokkeista ja xtreme music äänikortista ja joka ei vittu edes toimi... anteeksi kielenkäyttöni mutta varmaan voitte uskoa miten ottaa päähän tämä... Ja oikeasti voisin vaikka sen persettä nuolla joka tämän ongelman ratkasee ;o

E: yksi ratkasu on sitten koko paskan formatointi ja vistan uudelleen asennus jos auttaisi...? Ja vielä siitä että menin biossia säätämään ja nyt tämä paska vittu luulee että floppy disk on koneess ja pitää dvd asema painaa ulos ja takasi että boottaa... Ei jeesuksen perseenreikä

Viimeksi muokattu: 17.04.2009

Jaa tämä sivu