Pöytäkoneeni oli eilen päällä n. tunnin verran ilman käyttöä. Kun olin menossa koneelle takaisin se piti kovaa ääntä joka kuullosti lähinnä tältä: RUKS-RUKS-RUKS-RUKS-RUKS jne... Kone ei reagoinut mihinkään joten se oli pakko sulkea ns. väkisin. Tämän jälkeen romukasa ei ole enää kunnolla käynnistynyt. Kaikki toimii normaalisti kunnes pitäisi avata wintoosa, ruutu jää mustaksi, näytöltä häviää signaali ja sama vi#%n ruksutus alkaa taas... Olen aivan neuvoton joten olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa!!!
Kävin nyt biosissa katselemassa lämpöjä, ja voihan perkele -suorittimen lämmöt heittelee 80-90 asteessa?????????? Miten on mahdollista, konetta ei ole kellotettu, suorittimen tuuletin toimii, kotelon tuuletin toimii... Miten tää nyt voi olla mahdollista??? +että kone ei biosissa raksuta??? Ei kyllä voi käsittää...
-Eikö kenelläkään ole tietoa mikä konettani vaivaa??? Onko esim. prossu käynyt niin kuumana että on sanonut sopimuksen irti, vai mikä on vialla?? Olen jo muutaman päivän odotellut vastauksia... Olisin erittäin kiitollinen vastauksista!
Avaa koppa ja paikanna se osa joka pitää ylimääräisiä ääniä, kuvauksesi perusteella lähtisin kovojen suunnalta tarkastelemaan.