Nyt on tilanne mennyt ihan toivottomaksi. Eli pelit jämähtelee välillä buuttaa koko systeemin uudestaan. Samaa teki vanhalla koneella ja nyt siis olen ostanut käytännössä koko koneen uusiksi.. olen testannut erinäyttiksellä erikovalevyllä erimuistilla, vaihdellut muistien paikkoja jne. mikään ei auta ja eräs peli vaan pysähtyy jaa ikäänkuin levypäälle ja hetken odottelun jälkeen (10-15sek) se lähtee rullaa uudestaan ellei sit buuttaa konetta. onko kenelläkään mitään hajua mistä voisi johtua? Ainiin ja olen myös ajanut prime95 testiohjelmaa läpi 7h ilman virheitä! ainoot virheet tuli silloin kun muistit olivat vierekkäisissä paikoissa mutta ongelma ratkesi sillä kun vaihoin toisen muistin kauemmaksi toisesta. sen jälkeen ei tullut enään virheitä.
Ja koneen lämpötilat ovat varmasti seurannassa? Esim. SpeedFanilla saat ne näkyviin. PS. Otsikko ei kuvaa aihetta mitenkään.
Tuossa huomasin juuri että molemmissa emolevyissä on sama Realtek 97 integroitu äänikortti voiskohan se laittaa noi äänet tommoseen looppiin? ja raskaammissa peleissä aiheuttaa bootin? olen kuullut että tämmönenki on mahollista? paljonko joutus maksaa et sais kohtuullisen äänikortin ostettua?