Taas minä vaivaan teitä, mutta olis kiva jos voisitte auttaa! Kone hidastui oudosti, varmaankin itsestään, koska en minä mielestäni mitään ole vähään aikaan tehnyt koneen asetuksille tai edes asentanut ohjelmia/pelejä. Olen alkanut epäillä että vika olisi kovalevyssä, sillä se on "vanhin" osa koneesta. Tässä ongelmia listattuna: - Tiedostojen käsittely (avaus, kopiointi jne..) kestää normaalia kauemmin - Pelin/ohjelman aukeaminen kestää kauemmin laskenut - Dvd elokuvakin pätkii - Levyn eheytys kesti yön yli, vaikka se eheytyi ennen nopeasti - Pelissä äänet pätkii hiukan [koneen tiedot löydät allekirjoituksesta]
Katso alkajaisiksi tehtävienhallinnassa prosessia joka vie paljon tehoa..sekä viekö joku prosessi paljon muistia. myös virheilmoitukset voisit vilkaista tapahtumienvalvonnasta. Kovalevyn voit tarkistaa chkdsk:llä http://support.microsoft.com/kb/315265/fi tai levynvalmistajan omalla softalla.
Tehtävienhallinnasa ei ollut muuta outoa, kuin se että Järjestelmän vapaaprosessi SYSTEM niminen prosessi näyttäisi vievän ~95 prosessorin tehoa, mutta suorituskyky-välilehdellä prosessorin käyttöaste pysyttelee ide:ssä n.5%. Tarkistin myös levyn chkdsk:llä niin kuin sanoit, mutta se ei auttanut. Myöskään tapahtumienvalvonnassa en nähnyt mitään erikoista...