Budjetti: max.930 Tarvitsetko kasauksen?: kyllä Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: raskaamman puoleinen pelailu Aiotko kellottaa?: En tiedä Mitä on jo valmiina?: näyttö(tv),näppis,hiiri Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): dvd Koneen koko(ATX/mATX/mITX): atx Muuta huomioitavaa: tilaus suomesta https://picasaweb.google.com/Henkka04/DropBox?authuser=0&authkey=Gv1sRgCMz9qsmI84-cPA&feat=directlink Elikkäs tommonen paketti olisi hakusessa. kone tulisi raskaaseen pelikäyttöön(bf4 medium graffoista ylöspäin ja muutkin tulevat next gen pelit) En itse tiedä yhtikäs mitään tietokoneista tai niiden kasauksesta. Hintahaarukka on n.900 euroa mutta kyllä sen 20e voi joustaa. pakettiin pitäisi sisältyä käyttis ja koneen kasaus. Tilaamassa olisin systemastoresta ja yhteishinnaksi tulee tuossa minun kokoamassani paketissa 903.61 euroa kun otetaan mukaan käyttis (windows 8.1), kasaus ja vuoden takuu. Kertokaa ihmeessä jos pakettiin löytyy jotain paranneltavaa. Kiitos vastauksista.
En voi linkata mitään koska olen uusi käyttäjä mutta mite tommonen kun ASUS DRW-24F1ST 24X DVDRW BLACK SATA KAMPANJA systemastoresta?
Huomasin juuri että tuota virtalähdettä ei tällä hetkellä juuri nyt ole varastossa ja arvioitu toimitusaika oli 13-20 päivää joten olisiko jotain muuta käypää virtalähdettä?
Oho... Tuota en huomannutkaan, siis tuo kokoonpano ei tarvitse noin rajua poweria ja XFX 550W riittää helposti . Jos Kultaista haluat: Seasonic G-550
Mitä siis tarkoittaa jos virtalähde on kultainen? Meinaako se sitä että itse osat ovat päällystetty kullalla?
Eli tarkoitan powerin hyötysuhdetta ja kyllä noissa on myös laatu hieman parempaa, joten raha kysymys enimmäkseen.