Olen ensikertalainen ja ajattelin tietokoneen kasata itse. Minecraftia, CSS, BF 3, League of legends jne. ajattelin että vois pyörittää parhailla grafiikoilla. Runkoa, näyttöä ja näppäimistöä vailla. JA windows 7 samaan syssyyn. Saako 580€ budjetilla? Listaa ostolinkeistä jos sais niin oisin onnellinen. ps. Eka viestini, hieman sekava...
580€ - näyttö (halvimmillaankin satanen) - käyttis (reilu satanen) - näppis (halvimmillaan ehkä kympin) = n. 350-380€. Tuolla rahalla ei kunnon pelikonetta valitettavasti uusista osista koota, hyvä jos toimiva kone ylipäätään. Käytettynä tuohon hintaan voisi saada tehokkaankin koneen. Vaatii tietty myyntipalstojen kärsivällistä kyttäämistä hyvien tuotteiden varalta. Alue tosiaan on väärä, joten tarkasta se ensi kerralla.
Tuollaisen ainakin bongasin netistä, on tiputtanut hintaa jo 700e --> 420e. http://www.nettimarkkina.com/tehokas-poytakonepaketti/993367
"Tehokas" on tuossa se avainsana, annettujen statsien perusteella tuo on aika mopon oloinen kone(varsinkin muistin vähyys arveluttaa, jos koneessa on Windows 7), en itse ostaisi vaan pistäisin budjettiin muutaman satasen lisää (kohtuullinen budjetti n. 800-900€) ja pyytäisin poikia kasaamaan sopivan paketin paremmista osista.
Juu kuten Tiger25 jo totesikin en suosittelisi tuota hankkimaan.Näin ohimennen pitää kyllä todeta, että olis kyllä voinu myyjä ees yrittää poistaa pölyjä kuvaa varten...