Allekirjoittanut näin aloittelijna digivideoiden parissa on tekemisissä ihmeellisen ongelman kanssa. Materiaali on kuvattu tuollaisella JVC:n MG20 digivideokameralla (jos sillä onmerkitystä), joka tuottaa MOD-tiedostoja (MPG-2). Olen hieman leikellyt raakamateriaalia PoverDirector 5:llä, jonka jälkeen tuotoksen pitäisi olla sanotaan vaikka 40 minuuttia pitkä. PowerDirector tuottaa siitä ihan oikean mittaisen (mitattu sekunttikellolla) MPEGin mutta ... Powerdirectorissa on siis aikajanalla koko pätkä aivan oikean näköisenä. Sen voi siinä toistaa mutta kun itse MPEGissä on kuvaa useita minuutteja vähemmän kuin pitäisi (tuossa 40minuutin videolla). Itse asiassa tämä toistuu jokaisessa leikatussa osassa eli jos tuo 40 minuuttia koostuu kymmenestä neljän minuutin pätkästä niin jokaisesta pätkästä on tullut lopulliseen MPEGiin vain osa ja leikkauksen kohdalta siis jää edeltävästä pätkästä osa pois. Osaisiko joku edes kertoa mistä tämä voisi johtua, please. Ja tapahtuu muuten koneesta riippumatta eli olen kahdella koneella jo kokeillut. Omalla ~2000MHz AMD:llä ja duunipaikalla ihan uudella Pentiumilla. --jiikpp
Onko rekisteröity versio? Nimittäin rekisteröimättömissä on yleensä tietyt aikarajat tai vesileimat. Ja jos vielä kahdella eri koneella tapahtunut sama juttu, niin tämä viittaa vahvasti siihen.