Eli kattelin tossa näitä halpoja usb digi-tikkuja lähinnä matkalle ehkä vähän kotiinkin. Eli onko esim tälläinen ihan mahdoton:TwinhanDTV Alpha, digi-TV viritin USB-väylään, DVB-T, A-Link USB 2.0 Digitaali TV vastaanotin (DVB-T) Sanokaa huonoja ja hyviä puolia digi-tikuista´´yleensä´´tai yksityis kohtaisesti mitkä merkit on hyviä mitkä huonoja yms. Kiittoksia taas teille jotka vastaavat.
Anysee toimii ihan mukavasti uusimmalla softalla - vuodenhan se kesti stabilisoitua, mutta nyt se toimii. Olen reisussa sitä käyttänyt läppärissä ja hyvin toimii. TV, teksti-TV ja radio toimivat. Integroitu teleskooppiantenni antaa ihan kunnon vastaanoton ja esim. mökillä sen voi yhdistää haravaan . Suurin miinus on tupakka-askin koko, mutta voihan kiinnittää boxin vaikka sinitarralla tai takiaistarralla läppärin kanteen (tai jollain muulla ratkaisulla).
Mulla A-Link USB2.0 DTU(m) + DVBViewer. Toimivat erittäin hyvin yhteen ja kovolle kopiointi myös, samoin YLE:n tekstitykset. Hintaa tikulle Prismassa 39€.
Mulla oli kanssa A-Link USB2.0 DTU(m). Kolme neljä vuotta vanhan kannettavan mobile amd athlon 2400+ kävi täysillä sen tikun mukana tulleen total media ohjelman kanssa. DVBViewerillä homma toimi jo järkevästi 50% prossa teholla. Helsingin lähiössä näkyi mukana tulleella nysä antennilla. Kokeilin kuukauden ja vein takaisin giganttiin (40 EUR). Ei ole oikein digiboksin korvaajaksi. Mikään ohjelma ei osannut näyttää signaalin voimakkuutta vain ainoastaan signaalin laadun.