KOKEMUKSIA SONYN DIGITELEVISIOSTA

Viestiketju Muuta keskustelua kotiteatterista -osiossa. Ketjun avasi Digi1 12.07.2004.

  1. Digi1

    Digi1 Member

    Liittynyt:
    12.07.2004
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA SONYN DIGITELEVISIOSTA KD32NX200.
     
  2.  
  3. Wilhelm80

    Wilhelm80 Guest

    Olen itsekin etsinyt testejä tai kokemuksia tästä laitteesta, mutta ilman tulosta.

    Se on ilmestyny markkinoille tämän kesän aikana, ainakin saksassa. Saksassa se maksaa halvimmilla 1.594,00 EUR+postit. Jotkut firmat eivät toimita Suomeen, yhden firman halusi 149€ postimaksuki. Minulla ei ole mitään hintatietoja Suomesta...

    Kommentteja....
     
  4. letti

    letti Member

    Liittynyt:
    04.01.2004
    Viestejä:
    2
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tuosta 32NX200:sta ei ole kokemusta, mutta edellisestä versiosta kylläkin joten ajattelin kommentoida... Televisioni on siis KD-32NX100AEP.

    Tämä malli on paremman näköinen kuin tuo nx200 :) Kaukosäädin (RM-935) on paras mitä olen koskaan käyttänyt ja muutenkin olen televisioon kaikinpuolin tyytyväinen. Hinta oli ehkä hieman tyyriin puoleinen keväällä 2002, muistaakseni 2000 euroa. "Postimaksu" kuului hintaan.
    Alusta lähtien kuvaputken toisessa laidassa, kyljen s-video liitännän kohdalla, on ollut pienoinen värivirhe joka näkyy sinertävänä silloin kun kuvassa on pelkkää punaista. Jossain vaiheessa tämä alkanee nyppimään, mutta en ole keksinyt mitä tuolle tekisi (takuu mahdollisesti kattaisi, ilmeisesti punaisen 'tykin' säädöistähän tuossa on kyse...). Takuu oli silloiselta ketjulta 5 vuotta, joten ehtineehän tuota...

    Miinuksena pidettäköön, että digi-puolta en ole televisiossa päässyt käyttämään koska tänne 'kuoppaan' ei tällä hetkellä mikään digi-lähetin signaalia toimita (yritetty on, Lahdesta pitäisi teoriassa näkyä mutta tuossa on tuommoinen helvetillinen mäki juuri vieressä siihen suuntaan ja muutenkin ollaan aivan peittoalueen rajoilla). Tämä kismittää, suunnattomasti. MHP-purkinkin sain kaupasta, mutta puhelinliittymää omistamattomana mitäpä tuolla tekisi. Mahdollinen MHP-laajakaistasovitin taasen kiinnostaisi.

    Kuvan ilmestyminen putkelle kestää hieman mikä tietysti on joissain tilanteissa epämiellyttävää.
    Toiminut loistavasti yhteen noiden vehkeiden kanssa mitä minulla siihen on kytkettynä: Harman/Kardon DVD-506 sekä AVR-507, Playstation 2, Pinnacle ShowCenter ja jopa vanha sotaratsuni Amiga 1200.
    Liitännäthän on ne perinteiset, 3 scarttia ja koneen kyljessä s-video.

    Nyt jos olisin näyttölaitetta ostamassa niin ostaisin todennäköisesti videotykin ja käyttäisin videoita virittimenä (tai ShowCenterillä katsoisi VDR-koneelta tmv).
     
  5. Wilhelm80

    Wilhelm80 Guest

    Korjaus omaan viimeiseen viestiin:

    KD32NX200 ei myydään saksaas vaan heidän malli on: KD32NS200. Telkkari on muuten sama mutta maanpäällisen tunerin tilalla on sateliitti tuner.

    Englannissa myydän sama malli kuin Suomessa, halvimmillaan 995 puntaa. 1£=1.52€.
     

Jaa tämä sivu