Eli parissa, kolmessa viestiketjussa näin mainintaa nettiputiikki http://www.nierle.de/en/ :sta. Parit kommentit olivat kyseistä puljua kehuvia, mutta koska mielipeiteitä yleensä on monia, niin kuulisin niitä mielelläni lisääkin. Uskaltaako ensikertalainen tilata tuolta?
Samaa kysäisisin minäkin. Ajatuksissa on tilata tuttujen kanssa isompi puketti DVD-levyjä, mutta riski kun jäisi allekirjoittaneelle. Eli onk's tietoo?
Tilattiin kaverin kanssa tuolta viikko sitten torstaina ja maksettiin tilisiirrolla perjantaina. Maksu oli kirjautunut torstaina ja paketti lähtenyt kohti suomea. Toimituksessa vierähtää useampi päivä, ilmoittelen kun paketti saapuu. Käsittääkseni muilla on positiivisia kokemuksia.
Tulikos tuolta tilattaessa Tomcat mitään ylimääräisiä kuluja? Kuten joku EU-maksu (vai millä nimellä se on..) tms. vai ihanko tuotteiden hinta + 20€ toimituskuluja? Entä mites itse tuon maksun hoiditte, itse netipankin kautta, vai onko parempi varmuudeksi kiikuttaa pankkineidille ettei mitään ongelmia tule? Ulkomaille kun tosiaan ei oo tullu makseltua aiemmin mitään.
EU-maksu on tapahtuma jolla tilisiirto hoidetaan. EU-maiden välillä ei tule muita kustannuksia, kuten tulli. Maksut on hoidettu esim. Nordean Solo-palvelulla. Haku-toiminnolla löytyy asiasta tietoa enemmän.
Jeps.. Oli näemmä nostettu stickyksi osto-opas jossa käsiteltiin tätä putiikkia kiitettävän paljon. Tein kyllä haun ennenkuin laitoin tästä topicin, mutta kun tein hakuni kaupan osoitteella en ainakaan muista nähneeni ko. topicia, tai sitten olin tuolloin(kin) sokea.. No pitää olla jatkossa tarkempi..
uggeli, no johtuu kuule siitä toi ettet löytänyt topiccia haulla, kun olet repinyt omaan urliisi jostain /en/ tohon loppuun. Eli kaupan osoitehan on www.nierle.de