Onko kellään kokemuksia kyseisestä liittymästä? Rajoittaako operaattori esim. p2p liikennettä, eli saako esim. dc++:ssä activea päälle, ja pätkiikö liittymä usein? Muita kokemuksia gohomesta???
On entinen maikkarin laajakaista. Itellä oli toista vuotta ensin maikkarin piuha ja sitten erehdyin kokeileen "kökkö-soneraa" joka kokeilu kesti 2kk...paska!! vaihdoin helmikuussa go-homeen...jostain syystä tää antaa reilu 100kiloo enemmän sisään kuin sonera ja uloskin n. 10kiloo Ei ole pätkinyt koskaan, liikennettä ei rajoiteta ja en näe mitään estettä tolle dc:n activelle (en kylläkää itse käytä)... anyway, toimii ja voin suositella!
Jos yhteyttä käyttää mukana tulleella vuokramodeemilla niin operaattori saattaa laittaa natin päälle ja eston että et voi muokata asetuksia itse. Kuten minulle kävi.
Modeemi löytyy onneks omasta takaa. Kiinostaisi vaan tietää, että kauan noissa liittymissä yleensä menee ennen kuin aukeavat. GoHome lupaa n. neljässä viikossa, mutta meneekö usein yli mitä luvataan. Itellä ollut käytössä kaapeli adsl (welho), joten liittymä oli käytössä heti.