Kokemuksia foorumisoftista?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Dannz 03.02.2007.

1. Dannz

Dannz Guest

Onko kellään kokemuksia myslittömistä foorumeista, noinniinkuin ylläpitopuolelta? Etsin mielellään suomenkielistä ja mahdollisimman yksikertaista softaa, joka kuitenkin mahdollistaisi yksityisviesteilyn yms. Lisäksi olisi mahdollisimman muokattava. Vai ehkä suosittelette palvelimen vaihtamista MySql:lliseen (...taivutus...)?

Olen kokeillut näitä:
    Pblang, melko hyvä, mutta asennuksessa oli ongelmia. Lisäksi ehkä turhan monimutkainen.

TKForum, plussat kotimaisuudesta ja helppokäyttöisyydestä, mutta saisi olla vähän muokattavampi. Ja kehitys taitaa olla aika alussa.

Easyforum (esimerkki), njoo, kokeiltu, mutta liian yksinkertainen. Ja buginen.

Jospa teillä olisi kokemuksia muista, googlella kyllä löytyy muitakin, mutta en jaksa jokaista asentaa ja muokata vain huomatakseni, etä ei tätä.

Ja kyllä, olen vaativa.

2.  
  3. Miitti

Miitti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
  4. Dannz

Dannz Guest

Hyvät ohjeet olet kirjoittanut, olen kyllä onnistunut asentamaan tuon, mutta en, syystä tai toisesta, pitänyt tuosta. Tällähetkellä käytän tuota TKForumia, joka kyllä tuntuu paremmalta kuin Pblang, mutta haluaisin kokeilla jotakin muutakin. Onko tosiaan niin, ettei muilla ole kokemuksia? Kaikki tietenkin käyttävät phpbb:tä.

5. Dannz

Dannz Guest

No, kiitos nyt kuitenkin, tyhjästä. On kyllä varmaan niin, että tämä ei ehkä ole ihan oikea paikka kysellä tällaista, mutta ajattelin kuitenkin että jos joku olisi kokeillut tehdä omaa foorumia.

Jaa tämä sivu