Eli ne jotka olin laittanut muistiin niin eilen,pikku koneen tiltin jälkeen,lähti kuin kuppa Töölööstä Miten ne saisi takaisin? Selain on Mozilla firefox 1.0.7
Käyttäjäprofiilin kansiosta pitäisi löytyä bookmarks.html niminen tiedosto ellei tiltti ole ruvennut tuhoamaan kovalevyltä tietoa. winXP:ssä ainakin kyseinen sijaitsee muistaakseni "documents and settings\<user>\application data\firefox\profiles\<joku randomi nimi>\bookmarks.html" tai ainakin sillä suunnalla. Sen voi sitten importata "manage bookmarks" valikosta.
Siis KIRJANMERKIT=>MUOKKAA KIRJANMERKKEJÄ=>TIEDOSTO=>IMPORT??? Nyt ei kyllä välähtänyt kun katseli SUOMALAISIA vaihtoehtoja että mitä import,tässä keississä,on Suomeksi.:=)
niin... suomeksi... Sen takia en suomenkielistä ole vuosiin käyttänyt kuin noi termit on jokapaikassa aika hanurista joten valitettavasti en osaa sanoa mikä se on. Ehkä "tuo.." tai vast.
Nyt oon vähän jo pihalla et meenkö tuolta ylhäältä kirjanmerkit->muokkaa jne vai sinne documents and settings jne..ja sieltä koetan tehdä tuon stuntin,manage bookmarks????????????
Kyllä nyt helpotti. Mä mietinkin että se ei voi olla kuin tuo ja/tai vie-niinko Suomeksi. Mutta:Se TOI ne kirjanmerkit,jotka ulkomuistista olin jo kerinnyt tallentaa.:=( Eli se siitä. fusk that shit,but shit happens. Thanx help anyway.:=D