Kirjallisuutta lcd näytöistä?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jusux 11.03.2004.

1. jusux

jusux Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Teervee!
    Pitäis löytää kirjallisyytta LCD-näytöistä, ja vielä suomenkilistä. Asun pikkukaupungissa, jonka kirjastosta ei löytynyt YHTÄÄN ainoaa kirjaa joka koskisi lcd-näyttöjä tai edes tavallisia. Netistä löytyy tietoa, mutta tarvitsen myös kirjallista tietoa, että voin laittaa lähteet. Teksti tulee päättötyöhöni.

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Joo aika nihkeästi on suomenkielistä kirjallisuutta LCD näytöistä.

4. chopper

chopper Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Eikö muka internetsivu kelpaa lähteeksi ?

Mä lähtisin elektroniikka kirjoja selailemaan läpi. Uudemmissa painoksissa melkeimpä aina luku tai kaksi lcd-näytöistä.

5. jusux

jusux Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    perempi se olis kirjallinen lähde, internet lähteenä ei oo niin luotettava, varsinkin kun nekin on yleensä jostain otettu. Joku alaa opiskeleva varmaan tietäis.

6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Valmistajien web-sivuilta löytynee ainakin datalehdet, joissa voi olla paljonkin tietoa. Ja kyllähän niillä tieto on ihan yhtä luotettavaa kuin vastaavissa kirjoissakin.

Monesti ohjainpiirit tulevat eri paikasta kuin itse näytöt, joten niiden datat (esim. ohjelmointiin liittyvät), löytyvät monesti ohjaimen valmistajan mukaan.

Itse en valitettavasti muista nähneeni suomenkielistä kirjallisuutta joitakin mainoslehdyköitä lukuunottamatta.

7. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Joo kyllä yleensä kaikki elektroniikkaan liittyvä kirjallisuus on Lontooksi. Suomeksi löytyy harvoja hyviä kirjoja.

Jaa tämä sivu