Minulla on kaksi kiintolevyä ja molemmat osioitu puoliksi, ja toisessa kiintolevyssä on usein jotain häikkää. Se ilmenee vain kuitenkin välillä. Esimerkiksi kun siirrän kiintolevylle paljon tavaraa tulee alanurkkaan varoitus (keltainen kolmio) että tiedostoja ei voitu tallentaa kohteeseen sinne ja sinne.. Ja ilmoitus että: tämä voi johtua laitteistoviasta tai verkkoyhteyksistä. Jonka jälkeen kone melkein kaatuaa. Tämän jälkeen myös roskakorin tyhjentämisen yhteydessä tulee sama ilmoitus. No varsinainen peemäinen ongelmani on se että en pysty tekemään kiintolevylle uusia kansioita tai siirtää sinne yhtää mitää.. tulee ilmoitus että "parametri ei kelpaa" Ongelman olen saanut kuitenkin pois niin että olen vain tyhjentänyt koko kiintolevyn ja buuttaamalla, mutta ei aina jaksaisi tehdä sitä. Onkos kellään ollu kyseistä ongelmaa ja tietoa kentíes ongelman ratkaisuun? Voisiko kiintolevy olla rikki? Tai osioinnissa tullut virhe? Tai olisiko Windows sekaisin..vaikka sitä en kyllä usko ku on Xp Pro eikä siin oo koskaa ollu mitää ongelmia.
ongelmana voi nimenomaan olla tuo XP käyttis mutta silti epäilen enemmän että levylläsi voi olla valmistuvikana stratekisessa paikassa badsektor. Eli wintoosa löytää muttei voi kirjoittaa koska liian suurella alueella on Badejä. 1)Kokeile formatointia kokonaan (xp uusiksi) 2)Jos ei auttanut kovo postiin ja takuuseen /tietty jos vielä on).
Jos kerran olet useammastikin tyhjentänyt levysi kokonaan, niin mitä jaksamista siinä formatoinnissa sen yhteydessä on? Sähköhän niitä levyjä pyörittää. Pistä asia kerralla kuntoon ja jos vielä tökkii, niin sitten vaihtoon.
Onneksi olkoon ja terve tuloa badsector clubiin. http://keskustelu.afterdawn.com/message_reply.cfm?thread_id=75604&forum_id=27 Formatointi voi kait auttaa minulla ei. Norton discdoctor oli ainoa ohjelma, joka löysi uusia bad sectoreita formatoinnin jälkeen, sekin vain jumitti minulla, löydettyään uusia badsectoreita tarpeeksi. Itse kokeilen takuulappuaini, ja haastan oikeuteen elleivät anna tilalle uutta kovoa. Kait luulivat etten saa 160 gigaa täyteen 2 vuodessa. 110 gigaa täyttyi 2 kk, vasta write error rauhoitti imutustani... hetkeksi. 3/4*160 tuskin riittää kun ottaa kaverikseen kuluttajasuojamiehen, (mieluummin naisen).
ootkos kattonu levyn käyttöoikeudet?? niitten kanssa on hieman ongelmia wintoosan kanssa joskus ja ei anna tehä mitään.. tai todellakin badsector onkelma!