Kiintolevyn pelastus?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi 1004 30.04.2003.

1. 1004

1004 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hups paritio hävis kiintolvyltä, tietääkö joku kunstia pelastaa tiedot levyltä

2.  
  3. morotys

morotys Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mun tietojeni mukaan, ei taida olla mitään mahdollisuutta... =O

4. Jake

Jake Active member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    66
    Niin kauan kun kovalevylle / osiolle ei ole wipedisk:iä tai vast. secure erasea tehty niin tiedot on tallessa. Eri asia sitten millä ne kaivaa esille, jos koko partitio ei olis hävinny sulta niin ainakin Recover my files olis auttanu. Jospa jollakin tulis jokin keino/softa mieleen. Powerquest:lla tais olla jokin softa kans. Kannattaa ettiä googlella..

5. juppe22

juppe22 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
  6. wipe2000

wipe2000 Senior member

Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    DOSissa, jos vaan muisti partition koon TARKALLEEN, uuden täsmälleen samankokoisen luonti palautti myös sisällön. Jos partitiointi on tehty jollain WinNT/2k/Xp:llä, en tiedä onnistuuko, epäilen.

7. jaabo68

jaabo68 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    itse onnistuin palauttamaan FinalData ohjelmalla (taisi olla W98 silloin käytössä) kadonneella osiolla olleet tiedostot ja ohjelmasta löytynee W2000 ja XP tuki, ohjelma oli paras mitä löysin netistä(kokeilin ainakin 7 eri ohjelmaa ja helpoin käyttää+paras palautus tulos oli tolla FinalData-ohjelmalla)kannattaa koettaa,mutta
    hommaa toinen HD-missä käyttis ja toi softa asennettuna niin ei tarvi palautuksen aikana ylimääräisiä kikkailla ja on riittävästi tilaa mihin tiedot palauttaa tai tietysti riippuu minkä osion kadotit, mulla hävisi 2 osiota
    C ja D niin ainut keino miten pystyi palautuksen oikeastaan tekee oli laittaa toinen HD missä käyttis ja ohjelma, tosta ohjelmasta sai ladattua demon millä näki heti mitä pystyy palauttamaan, demon rajoitus oli ett ei pystynyt palauttamaan kuin 1 filen kerrallaan, tässä linkki ohjelmaan
    http://www.finaldata.co.uk/

niin vielä tosta mun palautuksesta, ensin ohjelma ei nähnyt mitään palautettavaa, sitten päätin ottaa täyden kopion HD:stä (powerQuestin Drive Copylla jonka olen todennut hyväksi= toimivaksi+nopeaksi) ja formatoin osion niin rupesi ohjelma löytämään filuja, tota formatointi-juttua en olisi muuten uskaltanut kokeilla jollen olisi ensin siis täysikopioinut HD:tä toiselle kokonaan ja sitten kopioHD:llä kokeilin vaihtoehtoja ja eri ohjelmat läpi...parin päivän projektihan tuo taisi olla, mut tiedostot palautui :)

Viimeksi muokattu: 30.04.2003
  8. BLK

BLK Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itteläni meni kiintolevy vuosi sitten sekaisin ja onnistuin pelastamaan valtaosan tiedoista sellaisella ohjelmalla kuin easy recovery. Lisenssit oli muistaaxeni melko hintavia, mut taisin käyttää jotain trial versioo.

9. duckstara

duckstara Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tähän hommaan auttaa loistavasti semmonen ohjelma kuin GetDataBack for NTFS (/FAT32).
    itselläni meni vastikään myös kovo sirpaleiksi ja tämä ohjelma auttoi. kokeiluversiossa tosin ei pystynyt kuin katsomaan niitä tiedostoja joita voisi palauttaa... mutta itse olen hommannut ja kokeillut ja homma toimi hyvin, ja palautti mitä pystyi.

10. 1004

1004 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Kiitoksia kaikille vinkeistä, näytti olevan paljon mahdollisuuksia itse käytin active undelete ohjelmaa ja sain palautettua kaikki tiedostot levynkin ois saanu vielä palautettuakin kokonaan (partitionrecover ohjelmalla)mut katsoin tarpeellimaks ohjemaks ton active jutun ja hintakaan ei ollu ku 30€

Jaa tämä sivu