Kiintolevykotelo

Viestiketju Tulostimet, näppäimistöt ja muut oheislaitteet -osiossa. Ketjun avasi Loni_Tong 21.03.2012.

1. Loni_Tong

Loni_Tong Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Elikkä etsisin kiintolevykoteloa mun hajonneen kannettavan kiintolevylle. se taitaa olla 2,5" SATA mutta en ole täysin varma ja sen takia otin kuvat siitä.[​IMG] [​IMG] Tilasin jo yhden kiintolevykotelon mutta siinä oli ihan väärä liitäntätapa niin jos joku osaisi auttaa ja kertoa mikä tohon kiintolevyyn sopii. Ja mieluiten jos viitsisitte katsoa jimms.fi sivulta koska olen tilaamassa sieltä muuta samalla, kiitos.

Ja sitten olisi vielä tuo USB bluetooth dongle jonka tarvisin. Käyttiksenä on Windows 7 Home Premium ja tarvitsisin donglen joka oikeasti toimii tässä, koska olin jo ostanut A-Linkin BLUEUSB21 donglen ja sitä ei saanut millään tavalla toimiin.

Viimeksi muokattu: 21.03.2012
  2.  
  3. Tiger25

Tiger25 Active member

Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Viimeksi muokattu: 21.03.2012
  4. Loni_Tong

Loni_Tong Member

Kiitokset:
    1
    Pisteet:
    18
    Kiitos tiedoista, en tiennyt että se pitää irrottaa tuosta kehikosta. Tuossa bluetooth listassa on juurikin se BLUEUSB21 joka ei toimi mun koneella ni ajattelin ostaa tuon Deltaco BT-105 jos se vaikka sitten toimisi.

5. Tiger25

Tiger25 Active member

Kiitokset:
    72
    Pisteet:
    78
    Juu, tuo bracketti on siinä levyssä vaan suojaamassa alapinnan elektroniikkaa ja toimii lähinnä kiinnityspisteenä läppärin sisällä. Sen voi ottaa pois ilman että levylle koituu siitä mitään haittaa. Tämä varmasti helpottaa myös asennusta tulevaan kiintolevykehikkoon, jossa kyseinen bracketti olisi vain tiellä.

Jaa tämä sivu