Kiinteet tekstit ei pysy paikoillaan?

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Jammy_X 30.07.2005.

1. Jammy_X

Jammy_X Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niih että kun yritän tehä leffaan kiinteet tekstit, niin koneella ne on just sovivasti että ei liian aikaseen eikä liian myöhään tule, mutta sitten kun yritän tehä virtual dubilla siihen leffaan kiinteitä tekstityksiä niin sitten ne tekstitykset ovat myöhässä puheesta, ja mä sain nyt yheltä semmosen version siitä leffasta että ne kiinteet tekstit toimii, mutta sitten jos yritän leikata siitä turhia mainoksia ja loppu tekstejä pois niin sitten ne tekstit taas liikkuu että ne tulee myöhässä ja sama juttu käy jos teen siitä kaks cd:tä, ja aina kun avaan sen leffan virual dubilla niin se heittää jotain paskaa että ääniraidassa on jotain vikaa mutta hyvin se kuuluu silti onko siinä sit se vika? vai onko virtual dubissa vika ku toinen on saannut tehtyä? vastatkaa ja pian..

2.  
  3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    MP3 VBR äänet saattavat aiheuttaa ongelmia, samoin jos tekstitysplugaria säätää väärin, Virtualdub:in tekstitysavut eivät myöskään osaa leikata tekstiä samalla jos videoita leikkaat.

4. Jammy_X

Jammy_X Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin mutta ei ikinä ennen ole tämmöstä tapahtunut.. mikä on uusin virtual dub versio?

5. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
  6. Jammy_X

Jammy_X Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen tullut siihen tulokseen nyt että kun mä muokkaan sitä leffaa että se mahtuisi levylle, niin virtual dub jotenkin ihmeellisesti muuttaa sitä ääntä että se on sitten eri tahdissa tekstityksen kanssa eli miten mä saan ne leikattua kahteen osaan ja sillein että se ääni ja tekstitys tulee samaan aikaa? voiko virtual dubilla säätää sitä ääntä?

Jaa tämä sivu