Eli saako vanhoja kunnon kiinareita mistää?ruotsista?tallinnasta? Tai saako raketteja tilattua jostai? Jos jollain on myydä kiinareita tai jtn muita kunnon pommeja nii ota yhteyttä.
ei kai niita saa enää mistään... itekkin oon paukutellu niitä ku niitä vielä oli. vertaansa vailla olevia pommeja täytyy sanoa... ;D
Kyllä niitä on muutamalla kaverilla jemmassa parisataa. Varmasti tulevaisuuden keräilyharvinaisuuksia.
Oi oi.... kaksi avaamatonta alkuperäistä pakettia kaapin hyllyllä... Ei taida raaskia tulevan uudenvuodenaattona poksauttaa. Huuto.netissä tulee tarjoukset kohoamaan ehkä vielä joskus pilviin
Oi oi ku ois mullaki.. Kyllähän niistä jokusen vuoden päästä hyvin maksetaanki.. Mutta ei mulla riittäs hermot pitää niitä hyllyssä paukuttelematta.. Myydäänköhän ulkomailla edes enää niitä alkup. kiinareita, ku ei netistä oikee löyvy ees. firecrack hakusanalla kyllä löytyy kaikke sen tyylistä ja myös chinese firework. Mutta ei sitä itseensä.. Olis kyllä mukava saada ostettua jostai edes kunnon pommeja ku ei noista nykyajan poksuttimista oo mihkää.
Oi oi ku ois mullaki.. Kyllähän niistä jokusen vuoden päästä hyvin maksetaanki.. Mutta ei mulla riittäs hermot pitää niitä hyllyssä paukuttelematta.. Myydäänköhän ulkomailla edes enää niitä alkup. kiinareita, ku ei netistä oikee löyvy ees. firecrack hakusanalla kyllä löytyy kaikke sen tyylistä ja myös chinese firework. Mutta ei sitä itseensä.. Olis kyllä mukava saada ostettua jostai edes kunnon pommeja ku ei noista nykyajan poksuttimista oo mihkää.
Mulla löytyis muutama sata kappaletta vanhoja kunnon punaisia kiinareita. Se että myynkö riippuu tietysti siitä paljonko tarjotaan. Tarjouksia saa tehdä *edit by Jannejt*