Kiekko.tk, tarua vai totta?

Viestiketju PC:n pelit -osiossa. Ketjun avasi jkstu 27.11.2008.

1. jkstu

jkstu Guest

Eli oletteko kuullut semmoisesta pelistä kuin KIEKKO.TK, se on ehkäpä realistisin jääkiekko simulaatio peli. Olen kuullut huhuja jopa että siinä voisi perustaa oman joukkueen. Mistä tuon pelin voisi ostaa?
    Onko totta että sitä voi pelata internetissä? Kaveri kertoi että sen kaverin isä olisi kyseisessä pelissä tehnyt oman pelipaidan.
    Onko tällä pelillä omat kotisivut/fanisivut?
    Onko siitä kirjoitettu kirjoja/oppaita?

Ja miten se toimisi tällä kokoonpanolla?:

Vista Home premium

Suoritin: Laskutoimituksia sekunnissa 5.1
    Muisti:(RAM)Muisti toimintoja sekunnissa 5.6
    Grafiikka: Työpöydän suorituskyky- Windows Aero 5.9
    Peligrafiikka:3Dyritysgrafiikan ja peligrafiikan suorituskyky 5.6
    Ensisijainen kiintolevy: levytietojen siirtonopeus 5.4

Intel(R) core(TM)2CPU 6420 @2.13 GHz
    2.00 GT RAM muistia
    NVIDIA GeForce8600 GTS

Ja jos sitä tosiaan voi pelata netissä niin riittääkö 2 megabitin Internet nopeus?

Niin etin myös kavereita joilla se on,niin voisimme tutustua tuohon peliin yhdessä!!

Btw, Odotan innolla infoa ja kokemuksia tuosta pelistä, ehkäpä jopa internet siuva jossa olisi sen demo tai videoita/kuvia siitä?

Kiitoa kaikille jotka kertovat kyseisestä pelistä.

2.  
  3. DragoonJ

DragoonJ Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
  4. Marmador

Marmador Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Toimii tolla kokoonpanolla erinomaisesti, peli on kevyt javapohjainen selainpeli. löytyy tosiaan kiekko.tk -osoitteesta. Aluksi voi tuntua vaikealta, mutta siitä se sitten lähtee. Itse olen peliä tahkonut aktiivisesti 3,5 vuotta, erittäin addiktoiva peli.

Sieltä löytyy kavereita varmasti keiden kanssa aloittaa. Itse sivuilta löytyy joku nopea info pelin aloittamiseen ja ohjeet. Youtubesta voit videoita katsella, mutta suoraan peliin vaan ja harkkaa!

Jaa tämä sivu