Tuossa tuli auto hommattua vähän aikaa sitten, ja auton soittimesta ei löydy kuin CD ja radio-ominaisuudet. Olisi erittäin mukava päästä kuuntelemaan puhelimesta/MP3 löytyviä biisejä ajon aikana. Ilmeisesti FM-lähetin olisi tähän tilanteeseen paras ratkaisu, kun CD:t toimivat miten sattuu, MP3 CD:t eivät ollenkaan. Kysynkin siis, minkälaisia kokemuksia teillä on FM-lähettimistä, mistä olette ostaneet ja millaisia malleja? Hintakatto olisi siinä 25€ paikkeilla. Musiikin pitäisi kuulostaa kelvolliselta, siis vähintään radiotasoiselta. Kytkentä tupakansytyttimeen plussaa, 3.5 plugi välttämätön. Itse olen lähinnä kahta eri lähetintä katsellut. Paikallisesti marketistakin löytyvää Belkinin Tunecast II sekä hieman kalliimpaa Audia X DGT-301 lähetintä. Näistä eritoten olisi kiva saada kokemuksia.
itellä oli toi belkin ja se toimi ihan hyvin,välillä kohisee ja ottaa kännykästä häiriöö mutta ihan normaalia noissa.
Yksi vaihtoehto on myös ostaa suoraan puhelin jossa tulee FM-lähetin mukana. Itse hankin juuri äskettäin tuon Nokian C7:n ja siitä löytyy tuo ominaisuus. Äänenlaatu on varmasti ihan radiotasoa.
Belkinin tunecast on ainaki iha hirveetä ripulia, jos noista 2:sta pitäisi päättää valitsisin Audian.