Kelvollinen FM-lähetin autokäyttöön

Viestiketju Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista -osiossa. Ketjun avasi ArttuH5N1 16.03.2011.

1. ArttuH5N1

ArttuH5N1 Member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    18
    Tuossa tuli auto hommattua vähän aikaa sitten, ja auton soittimesta ei löydy kuin CD ja radio-ominaisuudet. Olisi erittäin mukava päästä kuuntelemaan puhelimesta/MP3 löytyviä biisejä ajon aikana. Ilmeisesti FM-lähetin olisi tähän tilanteeseen paras ratkaisu, kun CD:t toimivat miten sattuu, MP3 CD:t eivät ollenkaan.

Kysynkin siis, minkälaisia kokemuksia teillä on FM-lähettimistä, mistä olette ostaneet ja millaisia malleja? Hintakatto olisi siinä 25€ paikkeilla. Musiikin pitäisi kuulostaa kelvolliselta, siis vähintään radiotasoiselta. Kytkentä tupakansytyttimeen plussaa, 3.5 plugi välttämätön.

Itse olen lähinnä kahta eri lähetintä katsellut. Paikallisesti marketistakin löytyvää Belkinin Tunecast II
    sekä hieman kalliimpaa Audia X DGT-301 lähetintä. Näistä eritoten olisi kiva saada kokemuksia.

2.  
  3. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itellä oli toi belkin ja se toimi ihan hyvin,välillä kohisee ja ottaa kännykästä häiriöö mutta ihan normaalia noissa.

4. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Kiitokset:
    120
    Pisteet:
    73
    Yksi vaihtoehto on myös ostaa suoraan puhelin jossa tulee FM-lähetin mukana. Itse hankin juuri äskettäin tuon Nokian C7:n ja siitä löytyy tuo ominaisuus. Äänenlaatu on varmasti ihan radiotasoa.

5. sohjo01

sohjo01 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Belkinin tunecast on ainaki iha hirveetä ripulia, jos noista 2:sta pitäisi päättää valitsisin Audian.

Jaa tämä sivu