Olen ajatellut tollaista telkkaria kakkostelevisioksi makuuhuoneeseen. Nyt kysyisin että onkos täällä kokemuksia kenelläkään kyseisestä mallista. Specsit kyllä riittää hyvin mulle. Eräässä kaupassa kyllä mainostettiin Sonyn 653 mallia, mutta sitä en viitti sittenkää hankkia kun siinä ei ole 3D ominaisuutta. Mietin vaan että pitäiskö laittaa 200€ lisää ja ostaa 40 tuumainen, koska mitä olen lukenut niin tuossa koossa ei paljon iloa ole 3D leffoja katsellessa. Huoneen koko on 8.5 neliöö joten katseluetäisyys ei kovin pitkä ole. Mutta kokemuksia?
Itse ostin muutama viikko sitten KDL-46HX75G mallin (en vieläkään ymmärrä onko G = 5 vai mikä tuo viiminen kirjain on..) ja pidän sitä yleisesti oikein hyvänä telkkarina.. En ole hifisti vaan pekka peruskäyttäjä. + Kuva miellytti silmää heti paketista + Pienempi kaukosäädin verrattuna 46EX723 malliin. + Ääni ok + Liitäntöjä löytyy tulevaisuudenkin tarpeisiini + Löysi samantien reitittimeen liittämäni kovalevyn (mediapalvelin) - Valikot raegoi viiveellä kaukosäätimeen - 3D-ominaisuus kehno. - Saisi sittenkin olla 55" Minun mielipiteeni on että 3D 46-tuumaiselta telkkarilta kahden metrin päästä ei ole kovin hääppönen. Ei lähempääkään katsottuna. Ei minua ne lasit häiritse mutta fiilishän ei tietenkään ole sama kuin teattereissa jossa homma toimii mielestäni hyvin. 32-tuumainen edes kakkostelkkariksi kuulostaa kyllä hurjan pieneltä.
Aivan. Nyt tuli kilpailija tolle sattumalta kun tutkiskelin nettisivuja. Tämän KDL-753 32 ja KDL-755 40 hintaero on 130 €. Toi 755 mallihan on käsitääkseni ainaki hiukan paremi/uudempi malli ja sen lisäksi 8 tuumaa isompi. Jos hintaeroa on "vaan" ton verran niin mitä mieltä te olette, että olisko se sittenki järkevämpi hankkia toi 755 40
Onko löytämäsi KDL-755 myös hx malli? Hintaeron mukaan väittäisin toisen olevan ex tai nx Mutta ota se kumpi miellyttää enemmän silmää. Ei tuo 40-tuumainen paha ole kakkostelkkariksi, kyllä silmä tottuu sen kokoon.
Sattuuko kukaan tietämään kun jostain muistaisin lukeneeni, että näissä KDL75x malleissa 40 ja sitä isommissa tulee 3D lasit mukana. Muistanko omiani vai tuleeko?
taidat olla sokea jos ei 46 tuumainen ei riitä olet turhan vaativa mulle ainakin riittää 46 tuumainen se on jo tarpeeksi iso 55 tuumainen on tarkoitettu seinälle ja sen tuumainen maksaakin jo paljon