1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Kazaalite + xp(home)

Viestiketju Aloittelijoiden P2P-ongelmat -osiossa. Ketjun avasi Essi 15.10.2003.

  1. Essi

    Essi Member

    Liittynyt:
    15.10.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Moi!

    Näytti olevan muutaman kerran jo kysytty aiheesta, mutta vastaukset eivät auttaneet...

    Eli kazaa rupesi yhtäkkiä katoilemaan kun palasin lomalta, latasin uusimman kazaaliten, mutta ongelma jatkuu...yleensä se katoaa juuri kun on saanut yhdistettyä.

    olen yliopiston verkossa (en suomessa) eli voiko se johtua jostain sen pään muutoksista? (tätä ongelmaa kun ei ollut ennen, eikä koneeseeni ole tehty mitään muutoksia) voiko asetukset jotenkin kiertää?

    olen myös päivittänyt windowsiani (kaikki mitä kone löysi), kun luin joltain sivulta että tämä voisi auttaa...vai pitääkö päivittää joku tietty, ei ns. automaattinen juttu? (nimi?)

    kokeilin myös ladata esim. winmx:n, mutta se ei tunnu yhdistävän ollenkaan...

    ongelma alkaa jo vähitellen rassaamaan eli pliis auttakaa joku... :)
     
  2.  
  3. Netti

    Netti Regular member

    Liittynyt:
    23.03.2003
    Viestejä:
    723
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ootko uutisten postitus listalla siinä oli juttu jostakin amerikkalisesta yliopistosta joka oli kieltänyt sharettamisen kaikilta jotka oli yliopiston verkossa eli luulen että yliopistosi on laittanut palomuurin tai laittanut sharettamiselle tietyn rajoituksen en keksi muuta syytä
     
  4. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Lueppa teitin yliopiston verkkosivulta teitin opinahjon tietoliikenne säännöt. Niissä kyllä sanotaan tarkasti mitä ei saa tehdä ja mitä voi tehdä.
    Kazaa ei muutenkaan ole hirveän hyvä ohjelma.
    EDIT:Typo
     
    Viimeksi muokattu: 18.10.2003

Jaa tämä sivu