kaverin koneelle

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi heiksi 31.08.2005.

1. heiksi

heiksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    me kuvataan sellaista elokuvaa. ja välillä kuvattu mun kameralla ja välillä sen kameralla. no suurin osa videoista on mun koneella mutta ne kaverin koneella olevat videot pitäis saada mun koneelle. no yritin nerolla polttaa mutta sillä oli vain burning rom. yritin sillä dvd-levylle polttaa mutta ei onnistunu. yritettiin jollaki sen usb muisti-tikulla mutta kun yritti laittaa sinne tiedostoja tuli ilmoitus:
    levy on kirjoitus suojattu tai jotain muuta sellaista. olisko jotain muuta vaihto ehtoa vielä?

2.  
  3. jpekkam

jpekkam Guest

Itellä on ollut dc++ hubi jota oon käyttänyt juuri tuollaisiin tarkoituksiin, mutta sekin nyt on vähän niin ja niin kannattaako tuota alkaa tekemään. Yx vaihtoehtohan on messenger ja sitten kaikkein järkevin voi olla käyttää FTP siirtoa. esim. ohjelmaksi peerftp.

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Nero Burning ROM:illa voit polttaa ne videot vaikka datana sinne dvd:lle ja siirtää sitä kautta toiselle koneelle.

5. heiksi

heiksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no joo kaverilla oli se burning rom. mutta en mistään löytänyt sitä data kohtaa. oli vain jotain: audio cd,pc-rom,ei ollut dataa eikä dvd:tä.
    ja tuskin osaisin käyttää sitä. sitten se nero valitti että ei psyty polttamaan .mov tiedostoja

6. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Jos koneessa on polttava dvd, niin siinä burning rom:in alkuvalikossa oikealta saa valita käytetäänkö cd:tä vai dvd:tä. Sieltä valitset dvd:n ja data levyn saat tehtyä valinnalla DVD-ROM(ISO).

7. hape

hape Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tai sitten lataat Nero Start Smartin ja avaat sillä, helpottaa todella paljon neron käyttöä.

8. heiksi

heiksi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    joo se on vain tuosta kiinni ku piti valita se cd tai dvd sieltä ylä nurkasta. kiitos

Jaa tämä sivu