Kaverin ääni kaikuu...

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Jollygod 14.10.2004.

1. Jollygod

Jollygod Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Semmonen ongelma olis, että millä tahansa puheyhteysohjelmalla (Messenger, PalTalk, Roger Wilco, Skype yms.) otan yhteyden kavereihin, mulle kuuluu ihan hyvin ja normaalisti, mutta kavereilla kaikuu niiden oma puhe takasin viiveellä, joka on varmasti ärsyttävää. Mulla on äänikorttina [bold]SB Audigy2 ZS[/bold], jonka ulkoiseen lootaan oon [bold]Line in 1/Mic in[/bold] -kohtaan mikin kytkeny. Kokeilin myös heittää tonne koneen taakse suoraan äänikorttiin, mutta siten en saanu mikistä mitään ääntä.
    Eli kertokaapas onko vika softalla hoidettavissa, kytkennät väärin vai mikä on?

2.  
  3. piiska

piiska Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos sulla on mikki koko ajan päällä (tai siis liian herkällä) ja kavereiden ääni tulee sulla kajareista, niin se mikki ottaa sen äänen ja lähettää takasi kavereille. Jos sulla on ihan headset, ni sit en kyl tiiä noista kytkennöistä.

4. Jollygod

Jollygod Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jees, eli mulla ON headsetti. Mulla on semmonen visio, että sillä vois olla jotain tekemistä sen kanssa, että kun toi on tohon laatikkoon kytkettynä.

Jaa tämä sivu