Eli tarttis lähteä näyttöä ostamaan. Ehdoikkaina olisi tällä hetkellä Packard Bell tai sitten Samsung Mitä mieltä ko vehkeistä? Töllönä on käytössä Samsungin 32" kutossarjalainen ja olen ainakin siihen ollut tyytyväinen. Ihan peruskäyttöön olen näyttöä ostamassa, joskus saatan jotain pelailla ja leffaa katsella.. Josko nyt Packard Samppa
nyt toimii linkit.. tietysti saa ehdottaa muitakin vaihtoehtoja, hinta on kuitenkin korkeintaan 200€.
Tässä: Monet ovat kehuneet, peruskäyttöön sopii kuulemma mainiosti ja itseltä löytyy sama näyttö ilman led-taustavaloa ja tyytyväinen olen ollut. Pientä valovuotoa löytyy, ei kuitenkaan häiritsevää, ei kuolleita pikseleitä ja melko hyvät värit.
siinä olis kyllä paremmat liitännät.. mitäs muuta plussaa noihin mun ehdotuksiin verrattuna? EDIT: ohops.. kattelin näköjään E-sarjalaista tuon ehdottamasi tilalle.. mutta E ja G -sarjalla tuskin eroa paneeleissa on.
Ääni tälle +Loistava kuvanlaatu +Ledi näyttö ei ole virtasyöppö +Tarpeeksihyvät liitännät (Riippuu tarviiko HMDI liitäntää itse käytön DVI-HDMI kaapelia) Näytön omistan, eikä ole vikaa, loisto peli En ole huomannut valovuotoja.
Kiitoksia ehdotuksista! Hätäisenä hain tuon ehdottamani Samsungin.. Ok vehkeeltä vaikuttaa, vielä kun saisi DVI:n kanssa toimimaan, kone kyllä tunnistaa näytön, muttei anna kuvaa. Nyt siis VGA:lla kiinni.