Ensialkuun anteeksi jos postaan väärälle kategorialle. Mutta asiani olisi seuraavanlainen. Tarina : Käynnistän cod mwf 2, pelailen multiplayeriä noin 20-30min, sitten huomaan että aseesta puuttuu pala / muuttuu kokonaan läpinäkyväksi, seuraavaksi huomaan että näen seinien läpi, sitten vielä että maa on kokonaan musta. Mikä neuvvoksi ? Samaa on tapahtunut esimerkiksi world of warcraftia pelatessa high detaileilla. Olen etsinyt apua ongelmaan _KAIKKIALTA_ mutta ei ole löytynyt mitään mikä auttaisi. Specsejä : Näyttis : Ati 4830 Professori : Intel core 2 quad CPU Q8200 @ 2.33GHz. Keskusmuistia : 4gig Emo : P5QL-E Käyttis : Windows xp. Jos tarvitaan muuta inffoa niin kyllä kerron. Olen kokeillut seuraavia : Ajurit päivitetty [check] Lämmöt katsottu [check] Tuulettimet pyörii [check] Käyttöjärjestelmä + peli asennettu uudelleen [check]. _kaikki_ ehdotukset otetaan vastaan suurella kiitoksella.
Itselle tulee tuosta näytönohjaimen, tai emolevyn vika. Jos takuuta jäljellä näytönohjaimessa niin veisin sen samointein takuuseen. Jos kyseessä pakettikone, niin koko toosa takuuhuoltoon. Mutta jos ei... Koittaisin toisella näytönohjaimella jos mahdollista. Kaverilta lainaksi tai jotakin. Wowi pyörii vähän vanhemmillakin korteilla sen verta että ongelman näkee. En usko että muisteissa on vikaa, mutta sen voi tarkistaa memtest nimisellä ohjelmalla. Poltetaan levylle tai asennetaan tikulle (jos oikein muistan). Kovalevy tai prossuvika on erittäin epätodennäköinen tässä vaiheessa.
Joo hyvin tuskanen tilanne mulla ku wowi on pistetty jo menemään, joten asennuksessa + patchien latailussa menisi se viikko ;D. Pitänee ruinata joltakin näyttistä lainaan, kun vaikka tämä näyttis ei mikään HIRVEÄN vanha olekkaan niin kuulemma menee kauvvan ennen kuin saa huollosta takaisin.
lisä inffoa ; Peli kaatuu _heti_ ennen kuin pistää yli : 1024x768 resoluutiot, näytössä alkaa lukemaan : Digital - Analog - Digital etc, mutta kone kyllä hyrrää. Omituista, onko kenelläkään lisää neuvvoja ?