Mulla on koneella pari karaoke levyä NTI iso file tiedostona. Olen yrittänyt polttaa niitä DVD+R levylle. Ensin yritin koneen mukana tulleella NTI DVD&CD-maker 7 ohjelmalla ja valitsin data dvd. Ei onnistunut. Soitin ilmoitti error kun yritin katsoa levyä. Sitten yritin Nero Start Smart ohjelmalla. En ole varma onko se mikä versio. Jos otan normaalisti tee data dvd ja kun tulee teksti add ja valitsen tuon karaoke levyn se ottaa sen kokonaisena siihen kenttään. ( Tässä vaiheessa huomautan, kun olen aiemmin polttanut karaokea pub. vob. ja ifo tiedostoja sisältävältä tallenteelta. Olen siinä vaiheessa kun valitsen add aukaissut kansion ja valinnut ctrl nappia käyttäen jokaisen tiedoston erikseen ja siirtänyt sitten kaikki kerralla siihen kenttään missä näkyvät poltettavat tiedostot. Levy on onnistunut. Ainoastaan valikot eivät toimi samalla tavalla kuin ostolevyssä. Kun painan menu tulee näkyviin vain pitkä lista numeroita, mutta biisin valinta onnistuu kun tietää monennenko biisin haluaa. Normaali kappaleitten nimet sisältävää menua ei tule. Jos olen valinnut kansion avaamatta sitä ja polttanut kokonaisena ei levy toimi.) En siis ole vielä uskaltanut tätä vaihtoehtoa kokeilla. Mutta kokeilin sellaista että Polta image levylle. Sitten valinnut data dvdn. Mutta taas tulee soittimeen error. En enää tiedä mitä tekisin
Lisäys: Eli nuo aiemmat polttamani tiedostot ovat olleet video ts bup sekä sit niitä vob ja ifo tiedostoja ja mukana on ollut välilltä myös jotain data lay ja layout tiedostoja.
Kiitos vinkistä. Kokeilin neuvoasi, mutta ei tullut mitään. En vaan jotenkin onnistunut käyttämään tai lataamaan tuota polttoohjelmaa. Mulla on näiden koneiden suhteen peukalo keskellä kämmentä. Olisiko muita neuvoja?