Karaoke, mitä se on /miten toimii???

Viestiketju DVD-soittimet -osiossa. Ketjun avasi villeke 20.12.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. villeke

villeke Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Hei ja Hyvää joulun aikaa kaikille tasapuolisesti !!!

Olisi vaimolle tarkoitus (ja miksei lapsillekin... mutta niillä on jo omat konsolit....) joululahjaksi järkätä "karaokemahdollisuus". Eli lähinnä hän haluaisi kokeilla asiaa näin privaatisti ensin. Ymmärrän hyvin vähän karaokesta ja mitään yleispätevää kuvausta ei oikein minun taidoilla löydy netistä.

Mitä siis Karaokeen tarvitaan??????

Meillä on TV, DVD, digiboxia parikin, tietsikkaa (sekä kannettavaa ibaria että pöytäkonetta WLAN:lla ja ilman. Sekä tietysti ADSL yhteys riittävällä nopeudella. Ja piirongin laatikossa on jos jonkinmoista mikrofonia (sellaista pientä rimpaketta mutta yksi Sony-merkkinen isokin jäätelötötterö).

Kaupassa myydään mikkiä, jotain lootaa+mikki/mikit ja jossain boxi on niin iso että siellä on varmaan se DVD (tai CD?) levy.

Voisin käyttää sitä karaokea PC:lläkin jotta olohuone olisi muussa käytössä edes iltauutisten aikaan.

Kaverilta on joku hänen tekemä karaoke levy lainassa mutta en huomannut kysyä miten homma toimii. Nyt kun katselen sitä tällä koneella niin joka biisi on AVI tiedosto eli periaatteessa "musavideo" mutta kun tökkäsin mkrofonin koneesee niin en saanut ääntä ja musaa soimaan yhdessä. Lisäksi en löydä mitään softaa joka nämä jotenkin kimppaisi kuten karaokessa kai on tapana.

Voisiko joku joulun hengessä taivutella minulle rautalangasta mitä tarvitsen (tiedän että OnOffista voi käydä ostamassa paketin ja liittää sen kiinni DVD:hen mutta on varmaan muitakin tapoja kun tätä rautaa ja softaa on...) ja mitä vaihtoehtoja minulla on???

Villeke

2.  
  3. somebodyy

somebodyy Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Ostat sellaisen karaoke boxin, jonka sitten liität dvd soittimen ja äänentoiston väliin. Olen itsekkin katsellut tuota tietokone karaoke -juttua mutta se ei oikein ole ollut toimiva ratkaisu, kun windows ei osaa ohjata ääntä mikistä ja lisätä sitä lähtökanavaan.. :(

Sanokaa joku jos on jokin ohjelma, millä tämä onnistuisi? suositelkaa.. (olen itsekkin hieman kiinostunut)

4. juke2

juke2 Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minä en saanut karaoke-boxia toimimaan dvd:n ja tv,tai kotiteatterin välissä,mutta sitten kytkin sen suoraan kotiteatterin audio in :iin
    ja se pelittää siinä hyvin,ja karaoke levy dvdsoittimesta ja telkkarista.

Mutta miten poltan karaokefileet mp3 texti on cdg tiedostona?
    Sain myös imutettua ABBAN singstar.Miten se poltetaan ,että toimii DVD:llä?

5. Quiote

Quiote Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    juke2, lue säännöt. Piraatti versioista keskustelu kielletty.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu