Eli laitoin otsikonmukaisen laitteen, mutta laite ei löydä maksullisia kanavia ollenkaan (esim canal + jne) Muut kanavat esim 3 ja 4 löytyy mutta mistähän johtuu ettei noita muita löydy?? entinen halppis digiboxi kyllä löysi!? Laitoin juuri kortin jolla pitäisi näkyä nuo maksulliset kanavat, mutta eipä siitä ole paljoa iloa ku eitunnu minun taidoilla nuita kanavia löytyvän
Jostain syystä koneesi ei löydä oikeita kanavanippuja. Nippujen sisällöt löytyy digitv.fi Kannattaa kokeilla hakea kanavat uudestaan, jos et ole vielä tehnyt sitä. Itsellä boksi hakee kanavat hyvin, heikosta signaalin voimakkuudesta huolimatta. Näyttää parempaa signaalia kuin pari muuta boksia, joita olen kokeillut. Minulla laite on ilmoittanut jo pari kertaa että "Kanavalista on päivittynyt ja kanavat haettava uudestaan. Kaikki toisto ja nauhoitukset keskeytetty." Onko muilla tapahtunut tämmöistä? Tämä on sangen ärsyttävää, jos on laittanut muutamat ohjelmat nauhoitukseen ja itse sattuu olemaan poissa pari päivää kun teksti pompsahtaa ruutuun. SW taso 01.01.24
Tee uusi kanavien haku odota että hakee kanavat varmasti loppuun. Itselläni ainakin löytää ne vaikkei ole edes korttia. Ja elefantille, mun kone tekee aivan samaa ja jos vastaa kyllä niin se löytää vain 5 kanavaa elin ainakin ylet häviää.Pitää aina tehdä täydellinen kanavahaku uudelleen. Myös oman koneen ajastus ei toimi yrittää kyllä oikeaan aikaan käynnistää koneen mutta ei käynnisty ja sitä jatkuu vaikka koko päivän. Ekaksi näkyy etupanelissa ON sitten INIT sitten kanavannumero, ja heti perään OFF. Tätä vaan jatkuu, jatkuu