Kansiot aukeaa uudessa ikkunassa...

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi dildoDon 23.03.2004.

1. dildoDon

dildoDon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Pitääkö rekisteristä muuttaa jotain, kun kaikki kansiot avautuu aina uudessa ikkunassa, jos niitä klikkaa kahdesti? Jos selaa kansioita siitä vasemmalta olevasta Folders-kohdasta, niin sitten eimitään ongelmaa, mutta jos napauttaa kansioita muuten, niin kohta on useampi ikkuna auki. Olen mielestäni tehnyt kaiken mahdollisen asian korjaamiseksi. Rekisteristä sen kait saisi muutettua, mutta mulla ei ole minkäälaista käsitystä, että mitä kohtia siellä pitäisi muuttaa.

2.  
  3. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Windows 2000:ssa tuo pitäisi hoitua näin:

Start -> Settings -> Control Panel -> Folder Options

ja sieltä "General" tabin alta "Open Each Folder in the Same Window".

4. dildoDon

dildoDon Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Niin. Unihdin sanoa, että mulla on xp. Oon sieltä folder optionsista yrittäny vaihtaa sen, mut ei se toimi.

5. heappi

heappi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    XP:ssä löytyy samasta paikasta.

Paha mennä sanomaan missä on vika, omassa XP:ssä tuon ominaisuuden vaihto tapahtuu juurikin tuolta Folder Optionsin alta.

[bold]edit:[/bold] näyttäisi google-haulla löytyvän muitakin joilla on sama ongelma, en nyt äkkisiltään löytänyt ratkaisua tuohon.

Viimeksi muokattu: 23.03.2004
  6. anatemus

anatemus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla kävi sama juttu kun kämmäilin tiedostokytkyjen kanssa, nyt kansion oletustoiminto tuplaklikatessa on avaaminen uudessa ikkunassa. Ja jostain ihme syystä sitä ei saa pois kikkailematta...

Itse sain tämän korjattua järjestelmän palautuksella, mutta vasta oli lukijan kysymyksissä joko MikroPC:ssä tai Tietokoneessa (uusin tai toiseksi uusin nro) sama kysymys. Vastauksena oli ohjeet rekisterin muokkaamiseen.

Jaa tämä sivu