kansion poisto palvelimelta...

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi NeFer 09.06.2004.

1. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Nyt on outo ongelma, en saa millään tavoin käsiteltyä yhtä kansiota palvelimella siis huom! vain tämä yksi kansio kiukuttelee oikeuksista. Kaikki muut kansiot ja tiedostot käyttäytyvät ihan normaalisti mutta tämä veijari ei enää anna poistaa, muokata, nimetä uudelleen itseään, ei anna poistaa mitään tiedostoja jotka ovat tässä kansiossa jne. ISP:ltä olen pyytänyt apua mutta mitään ei kuulu joten olisko jollakin ehdotuksia?
    Olen kokeillut eri FTP-softia (jopa DOSsissa) vaan eipä auta, oikeuksia ei anna muuttaa eli mitään en saa tuolle kansiolle sisältöineen tehtyä!!!

2.  
  3. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Taitaa olla syyllinen se ISP. Pistä sinne kunnon vihainen, mutta asiallinen palaute. Se yleensä auttaa...

4. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Odottelen vielä pari päivää ja jos ei kuulu mitään niin sitten uutta yhteydenottoa peliin.
    Harmi kun ovat tuolla Tallinnassa niin on "arvokasta" jos joutuu ihan soittelemaan alkaa...

5. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

Välillä joutuu käyttämään hieman koviakin sanoja, jotta saa edes vastauksen mailitse. Tuntuu olevan yleensä kovin kiireistä porukkaa nuo servereiden ylläpitäjät :)

6. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Ikävä kyllä näin on.
    Viime vuonna jouduin rähjäämään tosissani että saatiin yksi "juttu" aikaiseksi, oli päässyt heiltä hieman unohtumaan ;-)
    No ISP kyllä sitten antoi ihan kivasti hyvitystä asiaan liittyen, kun ensin olin keuhkonnut riittävästi !

Jaa tämä sivu