käyttis win xp, ongelmana on kansio jossa piti olla kuvia ja josta on tullut todellinen ongelma.Tiedosto ei suostu deletoitumaan millään. Ilmoittaa aina että tiedosto käytössä. Oon koittanu kaikkia mahdollisia keinoja mitä tiedän. oon buutannu koneen, koittanut siirtää roskakoriin, koittanu poistaa koko kansion missä se on, resurssienhalinnan kautta, komentokehoitteen kautta.Mikään hakuohjelma ei ole päällä, eikä se ole keskeneränen tiedosto. Voisko joku sanoa keinon millä tuo lähtis käveleen.
Kannattaa yrittää muuttaa kansion nimeä ja kokeile leikata se eri kansioon ja sitten poista. Jos ei onnistu niin tästä kansiosta täytyy olla viittaus jossain muualla ja siksi ei anna poistaa. Käyppä poistaa temp kansion tiedot C:\Documents and Settings\sinun käyttäjätunnus\local settings\temp. Valitse sieltä kaikki ja poista sen jälkeen yritä poistaa kyseinen kansio missä ne kuvat ovat.
Kokeilin ja ei lähde, kiitos kuitenkin. Voisko joku kertoa millä ton sais pois sillain siististi ja nopeesti.
Voisit kokeilla poistaa vikasietotilassa. Eli käynnistät koneen ja ennenkuin se windows logo tulee, painat f8 (tai f10)
Mä sain yhen tiedoston joka ei suostunut lähtemään poistettua dos-komentorivillä, eli Käynnistä->Ohjelmat->Apuohjelmat->Komentorivi
mulla ainaakii toimi sellanen ku ohjelmalla nimeltä Tune-up atilities otin tune-up shredderin niin suostu lähtee yks leffa mikä valitteli samaa.
HEips! Niin minulla ois tuos sama ongelma, mutta miten sen tuon DOS:in kautta sitten poistetaan kun en ole sitä käyttänyt ollenkaan? Eli saisko ohjeet selkeästi niin sais sen sit pois? Siis mitä komentoja jne... Kiitos etukäteen!
dos-komentoja del teksti.txt -poistaa teksti.txt -nimisen tiedoston deltree kansio -poistaa kansio-nimisen hakemiston siihen tiedoston/hakemiston nimen eteen voi laittaa koko polun, jos ei ole valmiiksi oikeassa hakemistossa. esim. del C:\temp\teksti.txt _X_X_X_X_X_[small]Max Paine[/small]
Niin no nyt olen sitten yrittänyt poistaa tuolta DOS:in kautta sitä tyhjää kansiota, mutta ei poistu. Sitten kokeilin tuota TuneUp Utilities 2004 ohjelmaa, mutta sekään ei tunnu poistavan. Eli kyse on kansiosta jonka vahingossa imuroin eräältä FTP sitelta GuteFTP ohjelmalla, ja kansio on tyhjä! Onko siis sillä nyt vielä jotain yhteksiä tuon GuteFTP:n kanssa kun ei sille voi tehdä mitään ja mistä sen tietäis mikä sitä nyt varaa?? Auttakaapa jos osaatte! Ja olen yehnyt samoja asioita kun Mixu aikoinaan, mutta ei tunnu auttavan!
Mä sain noi poistettua, kun boottasin koneen -> nettipiuha kokonaan irti ja sit kansiolle/kansioille shift+del. Sit vaan nettipiuha takas. Toinen ehdotus olis koittaa poistoa vikasietotilassa.
Hei nyt alkaa hermot mennä! Eli työpöydällä on kansio, joka tuli FTP sitelta! ja ohjelmana oli CuteFTPpro. Kansio on tyhjä, mutta kantaa nimeä xxx! Ja sille ei sitten voi tehdä mitään. Olen seuraavaa yritellyt - Poistaa normaalisti deleten kautta - ei toimi - Poistaa vikasietotilassa - ei toimi - Nimetä uudelleen - ei anna tehdä - siirtää muualle - ei anna - poistaa TuneUp Utilities 2004 ohjelman avulla, ilmoittaa että kansioita ei ole! - Verkkopiuha irti ja yhteydet poikki ja sit shift + del - ei poistu - DOS komennolla del xxx kansio - vastaan kylla - ilmoittaa että ei löydy - Delete doctor niminen ohjelma - ei poistanut - Puhdistellut rekisteriä cleandiskprolla - ei auta - Palauttanut palautuspisteen kautta - ei auta Siis se ilmoittaa aina että: EI VOI POISTAA TIEDOSTO. LÄHDETIEDOSTOLTA TAI LEVYLTÄ EI VOI LUKEA! ja sit ei muuta auta kuin painaa OK! tai sit vastaavasti ei voi siirtää tai nimetä ja sama loppu! Jotenkin tuntuu että tää nyt kummittelee tässä, koska siirsin sinne eilen yhden filen sisään ja poistin normaalisti sen deletestä niin sehän meni yhtäkkiä roskiin. Tyhjensin roskakorin ja suljin koneen. Aamulla kun avasin oli se kansio taas työpöydällä! Sain sen äsken jo toistamiseen roskiin, mutta käynnistin uudestaan ja sama homma, kansio oli siellä takas! Eli mikä tässä nyt oikein on! Mä olen ihan ulalla! Käyttis on XP home edition. Oisko vielä niitä hyviä ideoita!
JIHUU! Homma ratkaistu ja ratkaisu oli tämä ohjelma: DeleteFXPFiles http://www.deletefxpfiles.com/index2.html ja sieltä saa ladattu softan Lisäapuja löysin toiselta sitelta, jossa pitkät tarinat samanlaisesta pulmasta! Lue lisää: http://forums.thatcomputerguy.us/index.php?showtopic=58 27&st=15 Ei se siis aina niin helppoa ole! Mutta nyt se ei enää sinne ilmesty vaikka restarttaan koneen! Meni siihen kuitenkin yksi työpäivä poistamiseen!