Kansallinen TV Chat lakko 1.8.2005

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Vibot 26.07.2005.

1. Vibot

Vibot Guest

2.  
  3. stauf

stauf Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ainakin mun on hiukan hankala osallistua sillä en ole eläissäni ko. chatteihin yhtään viestiä lähettänyt.

Voiko rahojaan älyttömämpään enää tuhlata?

4. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Siis tuohonhan on todella helppo osallistua, ku ei oo ikinä tarvinnu muutenkaan sinne rahoja laittaa. :) On vain niinku ennenki...

5. teme565

teme565 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    En ole koskaan lähettäny TV-chattiin viestiä, enkä tule lähettämään.
    En sitten koskaan.
    Tuollaiset kaikki TV-chatit ja tv-pelit pitäisi kieltää lailla. Erityisesti nuo ylen kanavien tv-pelit. Noista ylen kanavistahan ne lupamaksut maksetaan, voisi siis kuvitella, että saamme rahoille vastineeksi hieman parempaa viihdettä kuin jotain tv-pelejä??
    Off-topiccina sen verran, että kyllä mielestäni olisi jo aika luopua tuosta tv-maksusta ja muuttaa yleisradiokin mainoskanavaksi. Ei se oikein enää tuo TV-maksu palvele tarkoitustaan.

6. Bazie

Bazie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Varmaan 4 vuotta sitten olen yhden viestin laittanu chattiin. Ei siis tarvitse muuttaa tapoja tuon takia. Enkä mielestäni edes tunne yhtään chattaajaa.

7. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kai ne on just ne lapset, jotka noihin rahojaan tuhlaa. Sitten vanhemmat ihmettelee kun laskut ovat järjettömät, sillä eihän nuo palveluviestit mihinkään tekstiviestipaketin piikkiin mene.

30€ oli meilläkin yhdeltä kuukaudelta tullut laskua kun pikkuveikka (13w) oli käytellyt wappia hieman turhankin innokkaasti. Mitä lie tilaillut =P

8. anatemus

anatemus Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No tuo nyt on täysin turha lakko:
    -Ihmiset jotka haluavat chatit pois ruudusta eivät chattaa muutenkaan
    -Se pieni(?) ryhmä joka chattaa halunnee pitää ne ruudussa

Eli kuka tässä nyt muuttaa tapojaan lakkopävänä...?

9. Vibot

Vibot Guest

Pitää vaan toivoo että vanhemmat ihmiset huomaisi tämän, ja käskis lapsien olla lähettelemättä tuolloin viestejä :)

10. LaarDicki

LaarDicki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    No, onko joku katellu chatteja? onko vähentyny viestit?

11. Bazie

Bazie Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tästä oli pieni juttu myös Ilta-sanomassa muistaakseni viime torstaina eli 25.8. Ja vois niitä chat- ja peliohjelmia vähentää reilusti, kun ei niistä kuitenkaan kokonaan eroon pääse.

12. Uukoo

Uukoo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tv-chattien ohella rakas Yle lähettää aivan liikaa FST:n ohjelmistoa. Jos tämän maan kansasta n. 5,5 % on suomenruotsalaisia niin miksi esim. tiistaina Ykkösen ohjelmistossa on lähes 20% FST:tä, aina järjestäen parhaaseen katseluaikaan. Prkl.
    Kivaa maksaa tv-lupaa.

13. Jouko?

Jouko? Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    32
    Pisteet:
    78
    No minä katson joka ilta sättiä ja kyllä ne viestit vaan lisääntyy, mutta itse en ole sortunut lähettelemään sinne viestejä kuin pari kertaa ja tämä tapahtui n.4 vuotta sitten kun se oli niin uutta ja ihanaa ;)

14. LaarDicki

LaarDicki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Minä olisin henkilökohtaisesti valmis luopumaan ylen kanavista jos ei tarvis tv lupaa maksaa. tv:kin on vaan yhtä käyttöä varten; tietokone liitäntää. en ees muista milloin oon viimeks kattonu telkkaria muualla ku töissä.

15. n_r

n_r Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Heh, digikanavien myötä olen taas palannut YLEn kanavien katsojaksi. Aivan mielenkiintoisia tiede- ja dokumenttiohjelmia jne jne... Joitain sarjoja tulee seurattua muilta kanavilta, mutta muuten aika satunnaista on yleensäkin telkun katsominen. Niin ja saksalaisia kanavia tulee katsottua ja yritettyä ylläpitää kielitaitoa.

Siitä olen samaa mieltä, että yle lähettää aivan liikaa FST:tä vanhoilla kanavillaan. Nyt kun digillä on "100% peitto" niin luulisi FST:lle riittävän oma kanavansa ;-)

16. LaarDicki

LaarDicki Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    onhan tossa pointtia, mutta jos miettii ketkä FST:n ohjelmia katsoo, niin kohderyhmistä (ohjelmatarjonnasta päätellen) suurimmat ovat vanhukset ja pienet lapset. Vanhuksilla harvemmin on digiboxeja, kun eivät halua opetella uutta tekniikkaa (poikkeuksiakin on). On sitä kyllä minunkin mielestäni aivan liikaa tarjolla televiisiosta, varsinkaan kun ei kyseiset ohjelmat kiinnosta pätkän vertaa.

ps. miks halvatussa mä oon kuunnellu räppiä jo tunnin verran töissä?

Jaa tämä sivu