Elikkä miten saa kaiken tehon läppäristä irti ? Kokoonpano: näyttis: Ati Radeon X1250 prossu: Mobile AMD Sempron Processor 3800+ 2.20 GHz muisti: 2 Gt DDR2 kiintolevy: 120 Gt Arvostan myös ettei sanota vain että '' päivitä se ja se '' vaan lähetettäisiin myös linkki.
Tarkoitatko, että miten sen saisi toimimaan nopeammin? Mitä teet kannettavalla? Jos ajureita lähdetään päivittämään niin: ATi Radeon X1250 (XP) ATi Radeon X1250 (Vista) SpeedUpMyPc RegistryBooster CCleaner Nuo kaksi kun ajat läpi pitäisi koneen käyttö olla mieluisempaa. En ole varma pitääkö noi rekisteröidä jos haluaa käyttää niitä mutta jos näin on niin.." EDIT: Joo, "Rekisteröi-jos-haluat-poistaa" periiaate toimii noissa ohjelmissa. Itse kyllä siirryin pimeään vaihtoehtoon kun huomasin tuon. Mutta ota tuo CCleaner, se on ainakin ilmainen ja toimii kanssa hyvin. Ohjeita en nyt tähän hätään jaksa heittää.
Jep juuri sitä että miten siitä saa nopeamman. Lähinnä tällä koneella surffaan ja välillä pelaan jotakin pelejä
Moro. -Elikkä kannattaa tosiian asentaa tuo Ccleaner, poistaa turhaa p*skaa koneelta. -Eheytä kovalevy säännöllisesti esim. Windowsin omalla eheytys ohjelmalla. Tai jollain muulla esim. perfec disk -Aja virustarkistukset ja esim. joku malwaren tarkistus ohjelma säännöllisesti(esim. Malwarebytes' Anti-Malware) Läppärin valmistajan sivuilta voit myös päivitellä ajureita uusimpiin.Muistat vaan poistaa vanhat ensin, ja sitten vasta asentaa uudet. Mikä virustutka ja palomuuri sulta löytyy?
Juu, eli nuokin ovat kevyitä ohjelmia, joten noita vaihtamalla ei kone nopeudu... Mitenkäs vanha tuo kone on? Oletko koskaan formatoinut konettas? Jos oikein paljon hidastelee eikä muilla ohjeilla nopeudu, niin formatointi voisi olla myös yksi keino.? Itse forkkaan koneen vähintään kerran vuodessa
Tuosta eheyttämisestä vielä että kannattaa ladata tuommoinen kuin O&ODefrag , toimii niin hyvin mulla että kun tuon jälkeen avaa windowsin eheyttäjän niin se näyttää kaikialla sinistä. Eli: SpeedUpMyPc -Ilmainen CCleaner O&ODefragd Ja sitten ne virustarkistukset. Itse kyllä waretin Registry Cleanerin joskus ja auttoi hyvin, mutta kai tuo CCleaner auttaa tarpeeksi hyvin.