Eli kun pelailen tuossa LotrOa niin Speedfan näyttää lämmöiksi melko järkyttäviä lukuja mielestäni. Suoraan speedfanista: HD0:45 = kovo Temp1:72 = en varma Core1:70 = Prossu Core2:70 = Prossu Core:76 = Näyttis Joten ovatko nuo liian korkeita jopa kannettavalle vai onko syytä huoleen? Putsasin pölyt aikaisemmin eikä sitä ollut paljoakaan.
Ei noi ainakaan mun koneen lämpöihin verrattuna ole edes pahat. Lämmöt pelatessa HDD= 55 core1= 82 core2=86 näyttis=92 Kone on asus c90s.
Ilkeämpi homma, kun minun Acerista ei saa ulos uusimmalla speedfanilla kuin coren lämmöt. pelissä 72 kieppeillä, jos nousee 80 asteesee,n niin acer vähentää tehoja. mutta... muistakaapas sitten että nuo arvot eivät ole välttämättä lainkaan oikat. heitto voi olla monta astetta oikeasta. minulla on kaksi identtisät pöytäkonetta. siis täysin identtiset osia ja koteloita ja asennustatapaa myöden. lepotilaas tai samaa peliä kun pelaa, niin toiselta saan 6-8 astetta isompi lukuja kuin toiselta prossun ja emolevyn suhteen. samat siilet jotka yhtähyvin asennettu käyttäen samaa intelin hyvää valmista lämmönsiirtotahnaa jne. yhdellä tutulla arvot samanlaisten koneiden kesken heitti liki 15 astetta.