kannettavan koneen tehot täysillä pelattaessa?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi muurema 09.12.2006.

1. muurema

muurema Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mul on kannettava kone ja tehot on: amd athlon 64 processor 3000+ 1giga keskusmuistia ja näytön ohjain on ati mobility radeon 9700, et onko normaalia näillä tehoilla kun pelaa peliä niin tehot on melkein täysillä?

2.  
  3. frankku

frankku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Riippuu pelistä, mutta noin yleisesti; on.

4. reyden

reyden Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla on varmaan samanmoinen kone ja nfs garbon tiltaa kun pelaa. Lämmöt nousee liian ylös.

5. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    mistähän johtuu se kun pelaa tarpeeksi pitkään NFS carbonia joku yli puoli tuntia niin sitten menee windowsiin ja sanoo että "NFSC.exe on havainnut virheen ja tuote on suljettava" sit saa lähettää sen virheraportin, näytönohjaimen lämmöt on rasituksessa jotain 45 luokkaa. eli ei liikaa! ja sekin korkeintaan. onko kellään tietoa?

6. PeteTK

PeteTK Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Rautaa rikki, pelissä vikaa, winukassa vikaa...

7. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    kaikki muut pelit toimii ihan ok ja windows on lähes parhaassa mahdollisessa kunnossa. kaikki osatkin toimii ihan hyvin ja lähes kaikki osat ostettu tässä vuoden sisään. pelissä tosin voi olla vikaa siitä en tiedä kyllä varmaksi. mutta eipä tuo haittaa paljoa kun en pelaile niin paljon ja savetan välillä niin pääsee takas...tosin tää mun prosessori on vanhasta koneesta ja pyörinyt pari vuotta 400 MHz korkeammalla kellotaajuudella, laitoin FSB jumperin pykälän korkeammalle niin nousi kellotaajuudetkin.

8. Sebu92

Sebu92 Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Tuo ei ole mitenkään erikoista carbonissa, päivitys SAATTAISI auttaa asiaa.

9. Jarska92

Jarska92 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    joo siinä on vaan se ongelma että mulla on uusin versio. :D mutta ei siinä mitään ku en niin paljon sitä edes pelaa ja ku se sammuilee vaan välillä, ehkä voi sitten olla mun prosessorin vika mikä on vanhaa kamaa. ens vuoden puolella ostoslistalla onkin sitten C2D e6300 ja lisää muistia :p niin ja uusi emolevy tietenkin.

Viimeksi muokattu: 13.12.2006

Jaa tämä sivu