Moi! Minulla on Fujitsu-Siemens Amilo A1645 kannettava. Kaikki dvd:t asema lukee, mutta cd-levyjen kohdalla asema ei edes tunnista levyjä. Olen koittanut puhdistaa aseman lukupään puhdistuslevyllä, mutta se ei ole auttanut. Mikä neuvoksi? Olisin todella kiitollinen jos joku osaisi vastata
Jos on vanhempi kone,varmaankin alkaa asema olla tiesä päässä. Voihan yrittää päivittää aseman firmwarea jos valmistajan sivuilta löytyy.Kone taitaa olla V 2006 mallistoa. Kaverilla oli kanssa yli 2 v vanha FujitsuSiemens joka teki saman tenän.Ensin alkoi romppuasema herjaamaan,sitten hajos invertteri.
ööö, tota noin jos olet täysin "vihreä" firmwaresta ja sen päivityksestä tai vastaavista, niin ehkä olis parempi käyttää kone jossain huollossa, niin ei sekoa lopulliseti kaikki muutkin. kymmenet kaverti ovat itse yrittäneet näitä tietäviä koneita "tuunailla" kuntoon, mutta... auton virityksen sanotaan onnistuneen, jos tehot eivät putoa yli 30%. Tietokoneessa ei ole noin paljoa pelivaraa yleensä. Joko toimii tai sitten ei, jos menee vähän poskelleen omat asennukset/huollot.